bashiok 19.08.2020 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, potrzebuję zbudować ścianę KG max 6cm dodam, że jestem laikiem i pierwszy raz to będę robić. Ścianka ma być w kształcie litery "L" gdzie dłuższy bok ma 120 a krótszy 59 a w wnęce która powstanie będzie szafka z szufladami a na górze zakończona będzie parapetem drewnianym (patrz zdjęcia pomocnicze) wymiary 120cm wysokości x 120cm szerokości + 120cm wysokości x 59cm szerokości. Czy jak zbuduję taką ściankę z profili UD 3cm + 2x karton gips 1,2cm daje nam 5,4cm + jakaś gładź to by wyszło około 6cm tylko jak będzie z wytrzymałością takiej konstrukcji ? Profile CW za gruby najmniejszy jaki znalazłem to 5cm. Jakieś pomysły ? Szukałem filmików na YouTube ale wszyscy robią zwykłe ściany działowe z KP a nie pół ściany Mam nadzieje, że jest to dość zrozumiałe po obejrzeniu zdjęć. Efekt chce uzyskać taki sam. Przepraszam za jakość zdjęć ale tylko takimi dysponuje. Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez bashiok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 20.08.2020 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2020 Zrób taką ściankę z profili - ramka z UD; poprzeczki gęsto z sufitowych CD 60(wymiary to 60 mm x 27 mm) na to płyta obustronnie siatka, szpachla, gładź - będzie sztywno i estetycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania