sinus74 22.01.2021 18:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Dobry wieczór, problem dotyczy niefachowego instalatora/serwisanta akredytowanego, z którym współpraca nie układa się w żaden cywilizowany sposób, a dotychczasowe działania urągają jakimkolwiek standardom obsługi klienta. Opisywanie arkanów współpracy i absurdów do jakich doszło to temat na rozległą opowieść, którą to w przypływie wolnego czasu postaram się ubrać w ładne słowa i zamieścić szerszemu gronu odbiorców. Forum Muratordom stanowi jedyne miejsce w polskim kawałku sieci Internet, gdzie stężenie słów: Panasonic i Aquarea osiągnęło najwyższą gęstość. Korzystając z tej okazji chciałbym zasięgnąć informacji u praktyków, gdyż istnieje cień szansy na to, że podobna sytuacja miała już miejsce. W zaistniałej sytuacji, nadzór nad urządzeniem w ramach obowiązującego okresu gwarancyjnego chciałbym powierzyć innej tj. kompetentnej jednostce akredytowanej. Zasadnicze pytanie dotyczy tego, czy ktokolwiek z Was zmieniał "nadzorcę" nad pompą ciepła i jak przebiegał cały proces? Dziękuję za zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 22.01.2021 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 A musisz mieć "nadzorcę" ? Ja nie lubię mieć nikogo nad sobą i dopiero po 5 latach zrobiłem pierwszy przegląd pompy Poważnie, jaki masz problem ze zmianą "nadzorcy" ? Mało jest serwisów ? Jak masz problem z pompą to dzwoń do innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 22.01.2021 18:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Niewiem czy jest jakis obowiazek ze serwisy czy naprawy ma Ci przeprowadzac ten kto montowal.Jesli montowal jako akredytowany i masz wygenerowana gwarancje panasonica to dopuki robisz serwisy to ta gwarancja obowiazuje.Druga sprawa to to czy znajdziesz jakiegos instalatora ktory bedzie chcial do Ciebie przyjechac czy to na serwis czy naprawe jesli na Tobie nie zarobil.Panasonik ich zmisic nie moze bo to noe ich fabryczny serwis a tylko ich klijenci.Musisz podzwonic i poszukac wsrod instalatorow i moze jakiegos znajdziesz ale pewnie Cie bedzie kasowal troche wiecej za serwis i nie wiem jak za naprawy to zalezy jaka instalatorzy maja umowe z panasonikiem pewnie wystawiaja im jakis rachunek za naprawe i panas im wraca wiec chyba nie powinni robic problemu z obsluga innego klijenta.Tylko z drugiej strony to jak na Tobie nie zarobil przy montazu to dlaczego ma tracic dzionek i jechac na jakas naprawe i zarobic 500zl jak moze w tym czasie komus zalozyc pompe i zarobic 5tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 22.01.2021 19:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Niewiem czy jest jakis obowiazek ze serwisy czy naprawy ma Ci przeprowadzac ten kto montowal. Przeczytaj na warunkach gwarancji kto jej udziela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 19:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 A ja bym zaproponował zgłosić się do serwisu producenta (lub głównego importera) Panasonic Europe.Jak miałem jakieś zagwozdki techniczne ,na które nie mógł mi poradzić mój instalator- to dzwoniłem (zresztą mój instalator sam podawał mi tel serwisanta).Poszukaj tu :Panasonic Marketing Europe GmbH(Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)Oddział w Polsce, ul.Wołoska 9a, 02-583 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sinus74 22.01.2021 19:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Arturo1972: Nie przepadam za tym słowem, w związku z czym zapobiegawczo umieściłem je w okowach tak, aby przypadkiem nie rozpleniło się po Forum tworząc przy okazji nowy szczep wirusa. Instalator akredytowany na etapie zgłaszania/rejestracji urządzenia w bazie Panasonic'a zostaje przypisany do karty gwarancyjnej, a to uniemożliwia korzystanie z usług innych jednostek akredytowanych. Kolejny punkt stanowi o regularnych, corocznych przeglądach celem zachowania gwarancji na urządzenie, do tego szczypta polskiej mentalności w prowadzeniu byznesu i przepis na problem gotowy. codix: Dziękuję za odpowiedź. bobrow: Zapytam i podzielę się spostrzeżeniami za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 22.01.2021 19:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Arturo1972: Nie przepadam za tym słowem, w związku z czym zapobiegawczo umieściłem je w okowach tak, aby przypadkiem nie rozpleniło się po Forum tworząc przy okazji nowy szczep wirusa. Instalator akredytowany na etapie zgłaszania/rejestracji urządzenia w bazie Panasonic'a zostaje przypisany do karty gwarancyjnej, a to uniemożliwia korzystanie z usług innych jednostek akredytowanych. Kolejny punkt stanowi o regularnych, corocznych przeglądach celem zachowania gwarancji na urządzenie, do tego szczypta polskiej mentalności w prowadzeniu byznesu Mylisz się i to bardzo, mój "akredytowany" servismen ,który mi montował sprzęt okazał się być .... Miałem problem z zaworem przelaczajacym c.o na cwu, zadzwoniłem do innego gostka, również "akredytowanego" Panasa, przyjechał,zobaczył co i jak, i wymienił zawór na dedykowany i od tamtego czasu wszystko hula bez zarzutu. Jednocześnie powiem Ci, że olalem przymus przeglądów gwarancyjnych,może dlatego, że lubię ryzyko i mam jaja i nie głosuję na 5 stówek od łba T-CAP działa bezawaryjnie od 2013r,dla własnej ciekawości w 2018r zrobiłem mu przegląd. W przeglądzie, po 5 latach pracy wszystko było w normach nowej pompy jeśli chodzi o techniczną sprawę. Estetycznie to miałem wymytą jedn.zewnetrzna Edytowane 22 Stycznia 2021 przez Arturo1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markamx 22.01.2021 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Hej, ja zmieniałem 3 tyg po uruchomieniu, da się, dzwonisz do nowego, mówisz jaka jest sprawa i tyle, zapłacisz, przyjedzie ogarnie. Moim zdaniem za kilka lat pompy ciepła będą dostępne w marketach tak jak inne urządzenia grzewcze i skończy się te całe dziwne podeście do niby tajemnej wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 22.01.2021 22:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Moim zdaniem za kilka lat pompy ciepła będą dostępne w marketach tak jak inne urządzenia grzewcze i skończy się te całe dziwne podeście do niby tajemnej wiedzy. Te,chyba pochodzisz z Polski B bo ladnych kilka lat temu T-CAP byl o wiele tańszy niż dziś Te kilka lat temu to mówimy o 8 latach Tak to się dzieje za obecnej władzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markamx 22.01.2021 22:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Te,chyba pochodzisz z Polski B bo ladnych kilka lat temu T-CAP byl o wiele tańszy niż dziś Te kilka lat temu to mówimy o 8 latach Tak to się dzieje za obecnej władzy Ale ja nie piszę o jakichś T-CAP bo nie wiem co to jest nawet. Chodzi mi o to, że nadejdą takie czasy, że wejdziesz do marketu budowlanego i wyjdziesz z pompą ciepła tak jak z kominkiem czy odkurzaczem czy lodówką i sobie to sam podłączysz bez certyfikowanego instalatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 22:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Moim zdaniem za kilka lat pompy ciepła będą dostępne w marketach tak jak inne urządzenia grzewcze i skończy się te całe dziwne podeście do niby tajemnej wiedzy. Bravo !!! Kurarra-jako to różnica kupić w markecie budowlanym piec i np PC monobloka ? No właśnie... To jest napędzany popytem rynek...Ma być drogo i podobno Fachowo... Ja pier... Dlaczego lodówka nie wymaga instalacji autoryzowanego serwisu , czy grzejnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 22:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Jestem na łopatkach....Drogie ceny PC wg naszego niedoszłego Super Doradcy Art...a... to wynik spisku Pismakerów....No ja pierd...Zachłanność i głupota to nie wynalazek przeciwnika/oponenta...Chłopie-hellou.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arturo1972 22.01.2021 22:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Ale ja nie piszę o jakichś T-CAP bo nie wiem co to jest nawet. Chodzi mi o to, że nadejdą takie czasy, że wejdziesz do marketu budowlanego i wyjdziesz z pompą ciepła tak jak z kominkiem czy odkurzaczem czy lodówką i sobie to sam podłączysz bez certyfikowanego instalatora. Obudz się, już od ładnych paru lat tak jest, wchodzisz do Juli i kupujesz se pompę ciepła. Skąd żeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 22:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Obudz się, już od ładnych paru lat tak jest, wchodzisz do Juli i kupujesz se pompę ciepła. Skąd żeś ?? [ATTACH=CONFIG]452313[/ATTACH] To jest PC do naszych domów ? Hellouł-nie o te produkty chodzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markamx 22.01.2021 22:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Obudz się, już od ładnych paru lat tak jest, wchodzisz do Juli i kupujesz se pompę ciepła. Skąd żeś ?? [ATTACH=CONFIG]452313[/ATTACH] O widzisz, nie mam Juli w okolicy ale super wiadomość, tylko czekać aż pojawi się u obiego albo innych marketach. Mieszkam w Piekiełku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 23:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Powiem więcej-dogadałęm się z instalatorem ,że u kuzynki założę z jej szwagrem T-capa 9kW monoblok.Kuźwa -tam nie było niczego wymagającego "tajemnej wiedzy"...Elektryk do zasilania+ hydraulik do podłączenia do CO...wszyscy amatorzy...Takie to kwiatki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markamx 22.01.2021 23:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Powiem więcej-dogadałęm się z instalatorem ,że u kuzynki założę z jej szwagrem T-capa 9kW monoblok. Kuźwa -tam nie było niczego wymagającego "tajemnej wiedzy"... Elektryk do zasilania+ hydraulik do podłączenia do CO...wszyscy amatorzy... Takie to kwiatki... No dokładnie ale mi też chodzi o tę cenę z kosmosu. Tu jakiś dystrybutor oficjalny, tu wymagany serwis co roku bo gwarancja przepadnie Tak jak z samochodami z salonu. Edit: Kierunek moim zdaniem jest taki aby nie było potrzeby dogadywania się z instalatorem który klepnie kwit. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez markamx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 23:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 U nas firmy z Jeleniej Góry proponują moim ziomalom 500pln brutto przez 5 lat przeglądy typu czyszczenie filtra-uwaga DOJAZD Z JELENIEJ GÓRY DO JELENIEJ GÓRY... Można ?Można ,kuźwa..! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 22.01.2021 23:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Jak bym był w tej branży , to bym interesował się zadowoleniem moich klientów-ponieważ to oni przede wszystkim robią reklamę..Czy naprawdę klientowi nie można dać wyboru :albo sobie sam czyścisz te filterki,albo płacisz nam za to -ale my nie śpimy pod mostem , ani nie jeździmy na wodę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markamx 22.01.2021 23:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Jak bym był w tej branży , to bym interesował się zadowoleniem moich klientów-ponieważ to oni przede wszystkim robią reklamę.. Czy naprawdę klientowi nie można dać wyboru : albo sobie sam czyścisz te filterki, albo płacisz nam za to -ale my nie śpimy pod mostem , ani nie jeździmy na wodę... Dokładnie, możliwość wyboru, nie tracisz Pan gwarancji jak sobie sam ogarniesz a jak nie potrafisz to wiesz gdzie nas szukać i kosztuje to tyle i tyle. Prosta sprawa. EDIT: Chociaż powiem Ci że ja mam pod opieką około 7-8 tyś klientów i urządzeń, szczerze to wolałbym aby w nich nie grzebali Edytowane 22 Stycznia 2021 przez markamx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.