Orleks 02.09.2021 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Mam takie pytanie bo nie mogę na Internecie znaleźć jasnej odpowiedzi. Posiadam działkę niestety oddzieloną rowem, złożyłem wniosek o lokalizacje wjazdu na działkę do Zarządu Dróg powiatowych w Łobzie. Złożyłem papiery o lokalizacje wjazdu na działkę i jak teraz otrzymam to musze co ?? Złożyć o projekt czy jak ?? A po za tym kto taki przepust robi ?? Jakie firmy budowlane, roboty ziemne ?? A może macie jakąś firmę która zrobi okolice Reska ?? PS: Jestem jeszcze zielony w tych tematach, proszę o łaskawość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 02.09.2021 14:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Musisz i nie musisz posiadać projekt wjazdu to zależy jak sobie zażyczy zarządca drogi.Wykonać wjazd możesz sam o ile będziesz mógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Orleks 02.09.2021 14:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Dobra, a jak bede musiał mieć projekt to jakie firmy takie coś robią w sensie projekt oraz roboty ziemne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 02.09.2021 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Projekt przeważnie robi projektant, nawet taki który projektuje domy ale o to bym się narazie nie martwił bo nie wiadomo jaki projekt sobie i o ile zażyczy zarządca drogi będzie potrzebny.Jakie firmy to robią? praktycznie każda firma budowlana posiadająca odpowiedni sprzęt wykona Ci ten przepust. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 02.09.2021 17:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Projekt zjazdu z drogi powiatowei i "wyższej" sprządzi osoba uprawnieniami - inżynieria ruchu. Gminy raczej na to nie patrzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania