Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wybór dostawcy LPG. Dzierżawa czy własność?


bartek4334

Recommended Posts

Witam. W ciągu najbliższych 2miesięcy muszę podjąć decyzję odnośnie wyboru sposobu ogrzewania domu o powierzchni ok. 100m2

Najważniejsze jakiego dostawcę polecają użytkownicy?

Na co zwrócić szczególną uwagę decydując się na konkretną firme?

Własność czy dzierżawa?

Ogólnie jestem jeszcze zielony w temacie ale z chęcią rozpoczne dyskusje

Jeśli zdecydował bym się na własny zbiornik jakie najbardziej znane firmy dostarczają LPG na woj. Zachodniopomorskie

Edytowane przez bartek4334
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka lat miałem butlę w dzierżawie. Różnica pomiędzy ceną gazu jaką płaciłem, a tą na wolnym rynku była ogromna. Cena mojego dostawcy dla mnie 2,15zł , a u niezależnego dostawcy 1.37zł. Za butlę w dzierżawie zapłaciłem około 3 tys zł. Zakup butli na własność i podłączenie to 14tys. Moja rada: jeśli budżet pozwoli, to kupuj butlę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka lat miałem butlę w dzierżawie. Różnica pomiędzy ceną gazu jaką płaciłem, a tą na wolnym rynku była ogromna. Cena mojego dostawcy dla mnie 2,15zł , a u niezależnego dostawcy 1.37zł. Za butlę w dzierżawie zapłaciłem około 3 tys zł. Zakup butli na własność i podłączenie to 14tys. Moja rada: jeśli budżet pozwoli, to kupuj butlę.

A jakie są w tej chwili dodatkowe koszta utrzymania takiego zbiornika? Mówię o jakiś przeglądach, konserwacji, obsługa itd.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, będzie miał wybór czy kupi drogi czy bardzo drogi gaz. A może nawet będzie musiał wziąć kredyt na jego zakup.

Wiesz co takie herezje to średnio mnie interesują. Możliwe że będziemy razem brać kredyt...ja na gaz a ty na prąd albo co innego. Na tym świecie jedyna pewna rzecz to śmierć.

Uzasadnij jakoś swoją wypowiedź to może będę rozważać inne opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach