Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperator- czym się kierować


Recommended Posts

Witam,

 

Jest to mój pierwszy post dlatego chciałem się przywitać!

 

Do sedna, mam w obowiązku do zamieszkania w domu bliźniaku zakup rekuperatora. Powiechrznia użytkowa to 90m2 przy 2 kondygnacjach.

 

Czym się kierować przy wyborze rekuperacji oraz czy możecie Państwo coś podpowiedzieć?

Jestem kompletnie zielony z tą materią.

 

Dziękuję za poświęcony czas,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się swoim doświadczeniem. Zwracałem uwagę na:

# cena

# producent (renoma)

# rodzaj wymiennika - zwykły lub entalpiczny

# wydajność (ile m3/h)

# możliwość samodzielnej wymiany filtrów, korzystając z tkaniny filtracyjnej z metra

# rodzaj sterowania - opcje, wyświetlacz etc.

# zużycie prądu

# weryfikowalne opinie użytkowników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jest to mój pierwszy post dlatego chciałem się przywitać!

 

Do sedna, mam w obowiązku do zamieszkania w domu bliźniaku zakup rekuperatora. Powiechrznia użytkowa to 90m2 przy 2 kondygnacjach.

 

Czym się kierować przy wyborze rekuperacji oraz czy możecie Państwo coś podpowiedzieć?

Jestem kompletnie zielony z tą materią.

 

Dziękuję za poświęcony czas,

Pozdrawiam