Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Piła spalinowa - łańcuch

Recommended Posts

Witam, kupiłem chińską piłe spalinową baumr AG ce57 do zrobienia porządku po budowie. Mam trochę desek itp, chciałem to pociąć i pojawił się problem z łańcuchem.

Nie mam żadnego doświadczenia z piłami, dlatego pytam... czy to możliwe,żeby od jednego, dwóch wkrętów stępiła się piła tak, że potem małej deseczki nie mogę pociąć? Niestety po budowie zdarzają się deski z niespodzianka...

Może to wina łańcucha, który był w zestawie?

Jeżeli jest tak jak przypuszczam to z jakich firm polecacie łańcuchy?

Do cięcia drewna po budowie najlepiej nadaje się piła ręczna , ja mam jakąś Bułgarską już 6 lat spiłowała chyba ze 30 kubików desek krokwi starych okien drzwi wszystko jak leci i dopiero druga tarcza za 30 zł wymieniona a gwoździ chyba z pięc tysięcy pocięła niechcący , łańcuchowa jest za delikatna na gwoździe niestety .

Koledzy dobrze piszą.

Piła łańcuchowa szybko się tępi w kontakcie z ziemią, piaskiem, farbą lub gwoździami.

Przez ręczną piłę rozumiem taką nie działającą na elektryczność. Nie wyobrażam sobie cięcia taką dłużej niż godzinę, dwie... :D Niemniej kolega Goguś napisał o tarczy, więc chyba jednak o kątówkę chodzi - mniej wygodnie, ale fakt, będzie lepsza na gwoździe.

Ja jednak pozostałbym przy pile i wymianie łańcucha, jeśli temu nie pomaga naoliwienie i naostrzenie. Koszt kilkadziesiąt złotych, ale robota idzie szybciej niż flexem.

Koledzy dobrze piszą.

Piła łańcuchowa szybko się tępi w kontakcie z ziemią, piaskiem, farbą lub gwoździami.

Przez ręczną piłę rozumiem taką nie działającą na elektryczność. Nie wyobrażam sobie cięcia taką dłużej niż godzinę, dwie... :D Niemniej kolega Goguś napisał o tarczy, więc chyba jednak o kątówkę chodzi - mniej wygodnie, ale fakt, będzie lepsza na gwoździe.

Ja jednak pozostałbym przy pile i wymianie łańcucha, jeśli temu nie pomaga naoliwienie i naostrzenie. Koszt kilkadziesiąt złotych, ale robota idzie szybciej niż flexem.