pershing1899op.pl 18.02.2022 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2022 Witam, kupiłem chińską piłe spalinową baumr AG ce57 do zrobienia porządku po budowie. Mam trochę desek itp, chciałem to pociąć i pojawił się problem z łańcuchem.Nie mam żadnego doświadczenia z piłami, dlatego pytam... czy to możliwe,żeby od jednego, dwóch wkrętów stępiła się piła tak, że potem małej deseczki nie mogę pociąć? Niestety po budowie zdarzają się deski z niespodzianka... Może to wina łańcucha, który był w zestawie? Jeżeli jest tak jak przypuszczam to z jakich firm polecacie łańcuchy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sativum 18.02.2022 21:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2022 Tak, można stępić szybko łańcuch lub nawet go uszkodzić. Sugeruję naostrzyć i spróbować ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pershing1899op.pl 18.02.2022 21:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2022 Łańcuch był ostrzony. 3 deski wszedł jak w masło, później kolejna z wkrętem i znowu nic nie szło zrobić, bo łańcuch nie chciał ciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sativum 19.02.2022 04:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2022 Po tym stępieniu naostrz. Jak nie poskutkuje, to może już jego koniec i pora na nowy. Ja kupiłem ostatnio łańcuch firmy na N w popularnym markecie na C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mmmarcinnn 20.02.2022 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2022 Łańcuch też szybko się tępi na drewnie uwalonym ziemią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania