Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Cieknący kominek pomocy!!!!!


Norte,

Recommended Posts

Witam jestem tu nowy nie mam doświadczenia z kominami ani kominkami, mieszkam w mieszkaniu po moim ojcu i instalacja kominka została zrobiona z 3-4 lata temu problem jest taki że zaczęło cieknąć z kominka, nie wiem co zrobić sciane mi zalało oraz cieknie z otworów pod kominkiem, nie mam pojęcia co jest nie tak ojciec tez nie do końca jak się pytałem ale też nie ma za bardzo czasu żeby mi pomóc i nie mam zbyt dużo informacji na temat tej instalacji lecz mogę załączyć zdjęcia oraz dopytać jeżeli to będzie potrzebne. Przez 3/4 lata było palone, nic nie ciekło i nagle zaczęło i to leje się nawet pod drzwiczkami komina z otworów jak już wcześniej wspominałem. Na początku myślałem ze to przez deszcze ostatnimi czasami ale się okazało że woda leci jedynie przy paleniu, nie sądzę że to wina drewna ponieważ paliłem mokrym drewnem A to jest suche. Proszę o pomoc ponieważ zbliżają się mrozy i nie mam jak inaczej ogrzać mieszkania A doświadczenia z kominkami tez nie posiadam, mam 19 lat i nie miałem nigdy do czynienia z takimi rzeczami, a moj ojciec tez nie rzuca cie z pomocą kazał mi wstawić mała miskę metalowa do otwóru gdzie leci z komina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach