Marcin_Szecin 31.07.2022 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2022 Witam. 1,5 r temu zakupiłem od dewelopera szeregowca. Problem - po bardzo ulewnych deszczach na ścianie 10 cm od podłogi w pokoju złuszczyła się delikatnie farba na odcinku 20-10 cm. Po drugiej stronie ściany mam rynnę i dachówki - podejrzewam że problem wynika z źle ułożonej/wyprowadzonej membrany dachowej. Jestem laikiem w sprawach budowlanych dlatego zapytam fachowców. Załączam film, proszę nie zważać na mój komentarz do filmu - film wysłałem do dewelopera i musiałem mu coś powiedzieć do filmu. Liczę na komentarz tutaj od WAS na forum i ewentualne potwierdzenie tego co mówię na filmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania