Kum_pela 19.08.2022 04:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2022 Mam pytanie, jakiś czas temu miasto wykonywało drogę utwardzona, ze zjazdami do działek. Nie zostałam poinformowana o tym żadnym pismem przypadkiem pojechałam na swoją działkę i widziałam pracujące maszyny. Moja działka (0.5ha) wcześniej została podzielona na 4 działki po ok 12 ar. Do każdej z nich powinna być droga (zjazd z głównej drogi) gdzie wykonawca - inwestor ma obowiązek je zrobić. I teraz pytanie droga Skończona zjazd jest jeden, pismo napisalam zero odpowiedzi, w urzędzie byłam proszą czekać na oficjalne pismo. Co wg was powinnam zrobić, nie znam się na prawie czy mogę to zgłosić gdzieś dalej. Jeśli chciałabym się budować na którejś z działek to nie mogę bo nie na każdej mam wjazd i koło się zamyka. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 19.08.2022 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2022 Normalna koleność: wypis z MPZP/WD, zgoda zarządcy drogi, projekt drogowy, wykonanie, odbiór + inw. powykonawcza. Jest fun, sa koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 20.08.2022 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2022 Podrzuć zdjęcie aktualnej mapy twojej działki jak to wygląda. Od kiedy jest podzielone na 4 części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 20.08.2022 23:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2022 Pytanie czy na mapie z projektem przebudowy drogi były już wydzielone Twoje 4 działki? Jeśli już były, to błąd projektu lub niedopatrzenie wykonawcy, jesli jeszcze nie było podziału na mapie to twoja broszka . --> #2. Projekty bywają robione dużo wcześniej, bo koncepcje, przetargi itp , nawet kilka lat się zdarza (aczkolwiek nie powinno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania