Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zjazd na działkę

Recommended Posts

Mam pytanie, jakiś czas temu miasto wykonywało drogę utwardzona, ze zjazdami do działek. Nie zostałam poinformowana o tym żadnym pismem przypadkiem pojechałam na swoją działkę i widziałam pracujące maszyny. Moja działka (0.5ha) wcześniej została podzielona na 4 działki po ok 12 ar. Do każdej z nich powinna być droga (zjazd z głównej drogi) gdzie wykonawca - inwestor ma obowiązek je zrobić. I teraz pytanie droga Skończona zjazd jest jeden, pismo napisalam zero odpowiedzi, w urzędzie byłam proszą czekać na oficjalne pismo. Co wg was powinnam zrobić, nie znam się na prawie czy mogę to zgłosić gdzieś dalej. Jeśli chciałabym się budować na którejś z działek to nie mogę bo nie na każdej mam wjazd i koło się zamyka. Co robić?

Pytanie czy na mapie z projektem przebudowy drogi były już wydzielone Twoje 4 działki? Jeśli już były, to błąd projektu lub niedopatrzenie wykonawcy, jesli jeszcze nie było podziału na mapie to twoja broszka . --> #2. Projekty bywają robione dużo wcześniej, bo koncepcje, przetargi itp , nawet kilka lat się zdarza (aczkolwiek nie powinno).

Pytanie ile lat wcześniej była pobrana mapa pod projekt drogi. Idź do urzędu aby zobaczyc projekt drogi, jeśli twoje działki sa na projekcie i są zaprojektowane wjazdy, to pisemnie złóż protest i do galopu urząd. Ale projekt moze być na "starej" mapie i będzie zonk. Daty projketowania drogi trzeba porównać z datami wydzielenia twoich działek, będzie syf, kiła i mogiła. Nikt nie będzie winny bo to Polska w praktyce.

Nie agresja tylko staram się być konkretny a nie lanie wody jak większość na tym forum. Na starej mapie zjazdu nie ma więc co mieli odtworzyć.

I co to wnosi?

Jak właściciel działki chce mieć zjazd, to musi o niego wystąpić, a potem zrobić na własny koszt. Taka jest obecnie wykładnia.

I co to wnosi?