Iggy2005 14.09.2022 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Września 2022 Witam. Niedawno kupiłem swoje pierwsze mieszkanie. Niestety w tematach remontowych jestem kompletnie zielony a sufit w łazience wygląda jak w załączniku. Jak widać powierzchnia płyty nie jest równa, powiedziałbym raczej, że nawet jest zniszczona. Wiem, że te pytania zabrzmią absurdalnie dla Was - ekspertów, ale czy moglibyście podpowiedzieć co taki zupełny amator jak ja mógłby z tym zrobić aby zrobić z tego zwyczajny sufit w łazience? Jakbyście mogli dosłownie w 3 zdaniach napisać co po kolei należałoby zrobić, no bo samo malowanie pewnie nie wystarczy aby pokryć ten sufit i aby wyglądał on chociaż "w miarę" tak jak powinien wyglądać sufit w łazience. Wiem, że pytania brzmią tak jakby pytał pięciolatek, no ale niestety moje doświadczenie remontowe jest zerowe. Czy w ogóle według Was ktoś kompletnie zielony jak ja jest w stanie ogarnąć ten sufit na tyle żeby był równo wyszlifowany (jeśli to konieczne) i odmalowany? Możecie się pośmiać, ale będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
grv 15.09.2022 09:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Września 2022 Przecież to płyta goła. Zagruntuj, połóż gładź gipsową, zagruntuj, pomaluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania