Izaaxx 02.11.2022 11:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 Witam,W tym roku zakupiłam lokal i mam problem z drzwiami. Nie domykają się one dobrze, wymagają mocnego dociągnięcie żeby się zamknęły i wg mnie tak nie powinno być - w związku z tym zgłosiłam reklamacje w ramach gwarancji do dostawcy drzwi. W odpowiedzi dostałam informację, ze gwarancja nie obejmuje regulacji i musiałabym zapłacić za taka usługę. Napisałam wiec do dewelopera od którego zakupiłam lokal, ze coś tu jest nie tak i płacenie jakiekolwiek pieniędzy za usługi nie wchodzi w gre, na co otrzymałam odpowiedz ze on ( deweloper ) takich usług nie wykonuje i kieruje mnie z powrotem do dostawcy drzwi.Nie wiem co teraz robić? Czy mogę dochodzi u dewelopera sprawdzenia tej wady i naprawy na podstawie rękojmi skoro gwarancja nie obejmuje regulacji? Co powinnam zrobić na waszym miejscu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 02.11.2022 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 Co powinnam zrobić na waszym miejscu? Skoro nie kupiłaś drzwi, to sprzedawca drzwi nie ma wobec Ciebie żadnych zobowiązań. Domagaj się naprawy od tego, od kogo kupiłaś. Ale sprzedawca drzwi jakiś dziwny. U mnie (ale ja kupowałem drzwi z montażem) w umowie mam: 3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca wykona jeden dodatkowy przegląd zamontowanej stolarki, wraz z jej niezbędną regulacją, po robotach wykończeniowych, na pisemne zgłoszenie Ale to powinien deweloper od niego egzekwować. Ty egzekwuj od dewelopera i nie dawaj się odesłać do firmy od drzwi - nie Ty masz z nimi umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Izaaxx 02.11.2022 11:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 Dziękuję za odpowiedź. Od dewelopera otrzymałam informacje ze dbałość o utrzymanie lokalu w należytym stanie technicznym leży po stronie kupującego czyli mnie w związku z czym serwis i regulacje obciążają mnie, a deweloper jak wyżej napisałam nie prowadzi usług w tym zakresie. Od wydania lokalu minęło dopiero 5 miesięcy. Czy powoływać na prawo do rękojmi? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.