Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pęknięty Lacobel


K_a_s_i_a

Recommended Posts

Cześć wszystkim!

 

Szukam pomocy i porady co zrobić. Kilka dni temu pękł nam Lacobel w kuchni. Zgłosiliśmy na gwarancję do firmy która montowała nam całą kuchnię w tamtym roku. Oczywiście nie uznali nam reklamacji stwierdzając że to ja uderzyłam w szybę. Szkło pękło samoistnie, nic nie stało gorącego obok i na pewno w nie nie stuknęłam! Gdyby tak było to byśmy wymienili szybę i nie było by kłótni z firmą meblową. Wg mnie szkło zostało źle zamontowane, u nas szkło jest pomiędzy blatem a ścianą a nie jak powinno być czyli stać na blacie. Dodatkowo widać jak się wygięło w miejscu styku z blatem (zdj). Aha ważna sprawa, blat przyszedł za krótki o 1,5 cm i wykonawca zaproponował takie rozwiązanie montażowe szyby. Myśmy na to przystali ponieważ czas oczekiwania na nowy blat to był kolejny miesiąc czekania - a czekaliśmy 5 miesięcy na kuchnię.....( w tym miesiąc na blat) Czy ktoś miał podobny problem? Jak dochodzić swoich praw? I czy faktycznie źle zostało to zamontowane? Pomocy !

Kasia

lakobel 2a.jpg

lakobel 1aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wykonawca tak zaproponował to powinien ponieść odpowiedzialność. To jasne że drewniany blat pracuje, rozszerza się i kurczy pod względem wilgotności i temperatury. Brak dylatacji spowodował naprężenia i pęknięcie szkła. Druga sprawa to klej pod szkłem powinien być na całej powierzchni co nie spowodowało by wygięcia szkła. No chyba że klej jest silikonem itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, blat jest z konglomeratu. Niestety po raz kolejny odrzucili nam reklamację twierdząc że że wszystko zostało zrobione poprawnie. Czy udać się z tym do rzecznika praw konsumenta czy zamówić rzeczoznawcę? Nie chcę płacić za wymianę na nowe szkło ponieważ za chwilę sytuacja się powtórzy.:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecznik praw konsumenta tu nic nie wniesie bo nie jest to rękojmia ani gwarancja. Najęcie rzeczoznawcy to chyba zbyt duże koszta i niepewność uznania reklamacji. Boczny panel wymienił bym we własnym zakresie ale oprucz tego potrzebne jest zachowanie dylatacji od blatu aby sytuacja się nie powtórzyła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...