K_a_s_i_a 25.01.2023 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 Cześć wszystkim! Szukam pomocy i porady co zrobić. Kilka dni temu pękł nam Lacobel w kuchni. Zgłosiliśmy na gwarancję do firmy która montowała nam całą kuchnię w tamtym roku. Oczywiście nie uznali nam reklamacji stwierdzając że to ja uderzyłam w szybę. Szkło pękło samoistnie, nic nie stało gorącego obok i na pewno w nie nie stuknęłam! Gdyby tak było to byśmy wymienili szybę i nie było by kłótni z firmą meblową. Wg mnie szkło zostało źle zamontowane, u nas szkło jest pomiędzy blatem a ścianą a nie jak powinno być czyli stać na blacie. Dodatkowo widać jak się wygięło w miejscu styku z blatem (zdj). Aha ważna sprawa, blat przyszedł za krótki o 1,5 cm i wykonawca zaproponował takie rozwiązanie montażowe szyby. Myśmy na to przystali ponieważ czas oczekiwania na nowy blat to był kolejny miesiąc czekania - a czekaliśmy 5 miesięcy na kuchnię.....( w tym miesiąc na blat) Czy ktoś miał podobny problem? Jak dochodzić swoich praw? I czy faktycznie źle zostało to zamontowane? Pomocy ! Kasia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mareks77 25.01.2023 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 Skoro wykonawca tak zaproponował to powinien ponieść odpowiedzialność. To jasne że drewniany blat pracuje, rozszerza się i kurczy pod względem wilgotności i temperatury. Brak dylatacji spowodował naprężenia i pęknięcie szkła. Druga sprawa to klej pod szkłem powinien być na całej powierzchni co nie spowodowało by wygięcia szkła. No chyba że klej jest silikonem itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
K_a_s_i_a 31.01.2023 12:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 Dziękuję za odpowiedź, blat jest z konglomeratu. Niestety po raz kolejny odrzucili nam reklamację twierdząc że że wszystko zostało zrobione poprawnie. Czy udać się z tym do rzecznika praw konsumenta czy zamówić rzeczoznawcę? Nie chcę płacić za wymianę na nowe szkło ponieważ za chwilę sytuacja się powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mareks77 31.01.2023 13:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 Rzecznik praw konsumenta tu nic nie wniesie bo nie jest to rękojmia ani gwarancja. Najęcie rzeczoznawcy to chyba zbyt duże koszta i niepewność uznania reklamacji. Boczny panel wymienił bym we własnym zakresie ale oprucz tego potrzebne jest zachowanie dylatacji od blatu aby sytuacja się nie powtórzyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.