Garażowe Projekty 13.02.2023 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2023 Witam, dwa lata temu zacząłem budowę domku 35m2 na zgłoszenie. dodam, że w budowlance jestem całkowitym amatorem i samoukiem, choć posiadam wykształcenie inżynierskie. Wyszedłem z założenia, że skoro już mam konieczną wiedzę teoretyczną, szkoda by było nigdy nie sprawdzić jej w praktyce. Wierzę w naukowe podejście do wszystkiego i w to że, nie znając odpowiedzi, stosując naukową metodę poznawczą można ją zawsze znaleźć. Załączam link do 1 części filmiku (fotorelacji) Domek jest w konstrukcji szkieletowej, wzmocnionej. Wszystkie prace widoczne na zdjęciach wykonałem własnoręcznie (z nielicznymi wyjątkami, kiedy zaczynało mi brakować czasu lub np. przy podłączaniu wody czy prądu gdyż tutaj konieczne są uprawnienia.) Chętnie wysłucham (lub przeczytam) konstruktywną krytykę, oczywiście popełniłem kilka błędów, kilka rzeczy mogłem zrobić lepiej. Nauka też kosztuje, to doświadczenie przyda mi się przy budowie pełnowymiarowego domu pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Garażowe Projekty 19.02.2023 19:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2023 Witam, załączam link do 2 części mojej fotorelacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Garażowe Projekty 26.02.2023 19:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2023 Witam, Część 3 już gotowa: pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamilb1987b 27.02.2023 22:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2023 Pan tak na serio czy tylko sobie jaja robi? Pytam dla sąsiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania