Merq91 20.07.2023 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2023 (edytowane) Witam serdecznie Chcę kupić wełnę na poddasze i chciałbym się dowiedzieć jaka wełna będzie najlepsza i jaka gruba musi być, biorąc pod uwagę wszystkie szczeliny, które muszą być zachowane itp itd, wysokość krokwi to 15cm. Jestem zielony w temacie kompletnie to już mówię, ale chciałbym uzyskać opinie doświadczonych ludzi, zanim będę szukał do tego majstra Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 20 Lipca 2023 przez Merq91 poddasze, wełna, izolacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusik6 20.07.2023 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2023 Jeśli jest deskowanie to w krokwie max 12cm a pod to już kwestia upodobań. A ile jest w projekcie? Bo u mnie 15 między krokwie (wys krokwi 20cm)i 10 pod ale chyba dam dwa razy 15cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
goguś1719517740 20.07.2023 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2023 Dawaj dwa razy i wcale nie musi być wełna droga ba wręcz może być jedną z najtańszych bo różnica między najgorszą lambdą a najlepszą to tak jak by różnica 3 cm plus lub minus i tyle w temacie a cena potrafi być 4 krotnie większa no ale sam robisz to nikt ci nie będzie miałczał że gorzej się układa raz i zapominasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 27.07.2023 17:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 Ino ta najtańsza po roku będzie wyglądała jak wyżęta szmata. Wełna zapakowana w rolki ma STAĆ na palecie w transporcie i jako jedna sztuka. Jeśli rolki w transporcie leżą bo muszą, to są ................... , oględnie mówiąc marnej jakości. Układasz raz, powinna służyć pół wieku. Chyba że front "W" przejdzie , to będzie wszystko jedno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania