exetterenak 06.12.2025 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 6 godzin temu, chemik109 napisał: Swego czasu J. Nazarko napisał do klientów, że Konceptus S.A. przejmuje wszystkie prawa i obowiązki Kwante Jerzy Nazarko Kiedy i w jaki sposób była robiona ta komunikacja do klientów? Jako klient JDG obecnie Kwante nie otrzymałem informacji jakoby SA przejęła prawa i obowiązki z JDG Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 06.12.2025 17:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 5 godzin temu, chemik109 napisał: To bez znaczenia. Posprawdzałem i jednostronne takie oświadczenie nie jest wiążące od strony prawnej. Jeżeli takie oświadczenie składa Prezes firmy KONCEPTUS S.A. to też nie ma znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chemik109 06.12.2025 17:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia (edytowane) Były jakieś vouchery rozsyłane i razem z nimi to info. Do nas info przyszło chyba z adresu poczty elektronicznej KWANTE. Teraz wiem, że po likwidacji jednostki lokalnej Konceptus (JDG). Dzisiaj znowu pojawiła się taryfa 178. Czyli jak na zdjęciach , bufor z wodą stygnie, a sterownik widzi co innego, tj. zamiast 30st.C widzi 41. Po krótkim resecie przez odłączenie zasilania do pompy, zaczyna normalnie działać. Edytowane Poniedziałek o 21:41 przez chemik109 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 09.12.2025 02:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 02:06 U mnie powrócił błąd wysokiego ciśnienia. W zeszłym roku zgłaszany po licznych próbach , w końcu się ktoś pojawił i naprawił. Trochę ponad rok i pompa znowu zepsuta. Odkad ja mam to nie było roku bez usterek. Wszystkie telefony są wyłączone i nie ma możliwości skontaktoeania się ,ani z właścicielem ani z firmą. Ile osob jest nas tytaj na forum, którym pompa nie działa? Może trzeba się zebrać i jakieś wspólne działania zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 09.12.2025 07:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 07:50 Czy próbował ktoś na własną rękę naprawiać błąd wysokiego ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
exetterenak 09.12.2025 18:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 18:38 @Petronelli a co było przyczyną wysokiego ciśnienia wcześniej i jak to zostało naprawione? Problem pojawia się od razu po starcie czy w trakcie pracy? Bo jak po starcie sprężarki to może masz za krótko ustawiony czas wybiegu pompy obiegowej dolnego i górnego źródła. Kodem '1504' wywołaj menu i pokaż jakie masz parametry. U mnie takie dla tego ekranu a potem dla sprężarki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chemik109 09.12.2025 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 21:04 (edytowane) Sprawdź jeszcze filtr obiegowy, może coś wychwycił. Pompki obiegowe działały dobrze i raczej tu nie szukałbym przyczyny. Albo to filtr, albo może wymiennik trochę zarósł. Wymiennik jest nierozbieralny, ale można wyczyścić. Jeżeli to wymiennik to trzeba się zastanowić nad przyczyną. A jak wcześniej ludzie z Konceptusa usunęli usterkę? Czy zastosowali tylko " leczenie objawowe", aby do przodu Edytowane Wtorek o 21:06 przez chemik109 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 10.12.2025 05:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Środa o 05:45 11 godzin temu, exetterenak napisał: @Petronelli a co było przyczyną wysokiego ciśnienia wcześniej i jak to zostało naprawione? Problem pojawia się od razu po starcie czy w trakcie pracy? Bo jak po starcie sprężarki to może masz za krótko ustawiony czas wybiegu pompy obiegowej dolnego i górnego źródła. Kodem '1504' wywołaj menu i pokaż jakie masz parametry. U mnie takie dla tego ekranu a potem dla sprężarki Sp Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 10.12.2025 05:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Środa o 05:54 Przyczyną wg tego.co mówili była jakaś część, gdzie winę zwalali na producenta. Nie stałem nad nimi podczas naprawy , nie wierze tez w ich diagnozy. Filtr odkręcałem w zeszłym roku i był czysty. U Adama Możdzonka zakładałem wentylacje mechaniczną i wszystko działa, a jak kiedyś padł mi wentylator po przepięciu, to go znalazłem po Krakowem, zamówił nowy przyjechał i wymienił. Więc tym, oraz jrgo wiedzą, sugerowałem się przy wyborze pompy Konceptusa. Jednak jak widać to nie Ci sami ludzie. Obecnie żaden ze znanych mi telefonów nie działa i jest wyłączony. Generalnie dla nas nabywów ta firma nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
exetterenak 10.12.2025 08:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Środa o 08:12 2 godziny temu, Petronelli napisał: Generalnie dla nas nabywów ta firma nie istnieje. Coś w tym jest. Chyba zacznę sie rozglądać za jakimś chłodniarzem-automatykiem który będzie mógł mi przejąć serwis tego urządzenia Bo bardziej niż awarii wymienników ciepła albo dolnego źródła obawiam się że sterowanie może paść i trzeba będzie wybebeszyć całe urządzenie i założyć nowe sterowanie do istniejącego rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 12.12.2025 19:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano wczoraj o 19:18 Dzisiaj odwiedził mnie serwisant znaleziony na grupie na FB, który w 5 min zlikwidował problem wysokiego ciśnienia ! Problem polegał na zapowietrzeniu rury zasilającej z pompa do bufora, aż dziw bierze, że Konceptus na to nie wpadł. W sumie to jednak mnie to nie dziwi. Polecam tego serwisanta, naprawdę zna się na pompach i podpowiedział też co zrobić, aby poprawić działanie i sprawność pompy, eliminując błędy jakie popełnił Konceptus. Zosyawiam nr telefonu do niego, gdyby ktoś potrzebował 792 014 667 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
exetterenak 12.12.2025 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano wczoraj o 19:27 8 minut temu, Petronelli napisał: Zosyawiam nr telefonu do niego, gdyby ktoś potrzebował 792 014 667 A skąd on i w jakim rejonie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Petronelli 12.12.2025 20:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 godziny temu Godzinę temu, exetterenak napisał: A skąd on i w jakim rejonie działa? Opolskie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/12/#findComment-9170736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.