d7d 23.11.2025 21:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 godzin temu Pisz do sprzedawcy na aktualne dane. NIP jest ten sam. Odpowiedzialność za produkt sprzedaż i montaż, mimo zmiany nazwy, pozostaje. Pozostaje też Rzecznik https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/11/#findComment-9169456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
espeen 24.11.2025 05:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 godziny temu Nic innego nie robie tylko piszę na aktualne dane jednak każda forma kontaktu pozostaje bez odpowiedzi. Napisałem przed chwilą do Rzecznika. To z czym mam teraz problem to oprogramowanie tej nieszczęsnej pompy. To spory kłopot bo o ile jak padnie sprężarka czy coś innego to zewnętrzny serwis raczej ogarnie. Jak padnie elektronika i soft to obawiam się, że będę mógł wystawić swoją pompę na OLX jak, ktoś w poprzednim wpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/11/#findComment-9169467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.