Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Pisz do sprzedawcy na aktualne dane. NIP jest ten sam. Odpowiedzialność za produkt sprzedaż i montaż, mimo zmiany nazwy, pozostaje. Pozostaje też Rzecznik https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/11/#findComment-9169456
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 201
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Nic innego nie robie tylko piszę na aktualne dane jednak każda forma kontaktu pozostaje bez odpowiedzi. 

Napisałem przed chwilą do Rzecznika. 

To z czym mam teraz problem to oprogramowanie tej nieszczęsnej pompy. To spory kłopot bo o ile jak padnie sprężarka czy coś innego to zewnętrzny serwis raczej ogarnie. Jak padnie elektronika i soft to obawiam się, że będę mógł wystawić swoją pompę na OLX jak, ktoś w poprzednim wpisie. 

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/274618-pompa-konceptus/page/11/#findComment-9169467
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...