Andy2022 29.10.2023 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2023 Tydzień serwisowania serwerów Viessmanna i efekt ...w postaci braku możliwości zalogowania do aplikacji. Norma.Pytanie: jak z panelu tego kotła uruchomić pompkę obiegową c.w.u. ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robinson74 29.10.2023 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2023 Tydzień serwisowania serwerów Viessmanna i efekt ...w postaci braku możliwości zalogowania do aplikacji. Norma. U mnie to samo. Vitodens 200 B2HF. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8080981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 30.10.2023 11:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2023 (edytowane) Tydzień serwisowania serwerów Viessmanna i efekt ...w postaci braku możliwości zalogowania do aplikacji. Norma. Pytanie: jak z panelu tego kotła uruchomić pompkę obiegową c.w.u. ? Jeżeli pisząc pompa obiegowa c.w.u. masz na myśli pompę curkulacyjną to w kotle Vitodens 100 można ją uruchomic jedynie z poziomu aplikacji. Aktualizacja serwerów była ale trwała niecały jeden dzień. Edytowane 30 Października 2023 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 31.10.2023 02:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2023 Dziękuję za bądź co bądź złą informację. Wydaje się,iż jest to błąd algorytmu oprogramowania, ktoś o tym nie pomyślał pisząc program sterownika ? Oferuje się moduły sterujące dodatkowe, którymi nie można sterować z poziomu kotła ? Istnieje sposób na obejście tego braku ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081146 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 31.10.2023 07:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2023 Nie jest to brak, urządzenie zostało zaprojektowane zgodnie z oczekiwaniami klientów życzących sobie kompleksową obsługę z poziomu smartfonu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 01.11.2023 04:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2023 Błąd logiczny. Aplikacja w smartfonie winna być ułatwieniem dla klienta w obsłudze a nie sposobem na naprawienie błędów w algorytmie sterownika w kotle. A tu niestety mamy do czynienia ewidentnie z taką sytuacją. Nie ma możliwosci aktualizacji oprogramowania w sterowniku ale mamy za to aplikacje w smartfonie. To nic, że czasami aplikacja nie działa. W sterowaniu 200 W też jest taki błąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 06.11.2023 07:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 Powtażam jeszcze raz to nie bląd, takie założenie projektowe. W kotle z serii 2xx wszystkie funkcje dostepne sa zarówno z poziomu aplikacji jak i panela sterujacego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 06.11.2023 17:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 Proszę o odpowiedź na pytanie: dlaczego aplikacja nie pozwala na włączenie drugiego zakresu grzania c.w.u. skoro przewiduje to algorytm w kotle ? Mam ten kocioł już 2,5 roku i nic firma Viessmann z tym nie robi, pomimo wielokrotnych uwag Klientów.Co do projektowania: Jak można przyjąć założenie projektowe,.które nie ma sensu z punktu widzenia prostej logiki a nie dotyczy przecież np. skomplikowanej analizy procesu spalania gazu ? Czy polityką f. Viessmann jest sprzedać i zapomnieć? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8081972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 07.11.2023 14:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 Vitodens 100 pozwala na ustawienie 1 przedziału czasowego pracy na potrzeby CWU. Co do kwesti sterowania aktualnie wszystkie wytwornice ciepła są sterowane za pompca aplikacji. Ilość funkcji dostępnych bezpośrednio z poziomu automatyki zalezna jest od platformy. Im bardziej zaawansowane urządzenie (wyższa platforma) tym więcej funkcji jest bezpośrednio dostępnych z poziomu panela sterującego w urządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 07.11.2023 18:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 No tak. Ma Pan rację, logika mówi t1 cykl pierwszy, t2 cykl drugi. Ale logiki próżno tu szukać. Viessmann ustalił że t1 to włącz, a t2 to wyłącz. Proszę mnie poprawić jeśli źle.myślę . Aplikacja , w uproszczeniu, może wysłać do kotła rozkaz " włącz" i rozkaz "wyłącz" czy nie ? Bo jeśli tak to proszę o wyjaśnienie co jest trudnego w aktualizacji aplikacji aby mogła taką sekwencję wysłac do kotła i zamknąć jeden temat . Przecież nie liczycie chyba na to, że kupię 200-W aby mieć ta funkcję. Jeśli kiedykolwiek miałbym kupować nowy kocioł to już na pewno nie Wasz, więc to raczej nie marketing. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 08.11.2023 08:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 Przykro mi ze masz takie zdanie. Ilość czasów załaczeniowych jest jedna zwielu róznić między kotłami na platforemi 100 i platformie 200. Nie ukrywamy tego i kazdy klient może sobie wybrac urzadzenie które spelnia jego oczekiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 08.11.2023 16:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 Tak, wiem. Już to Pan kiedyś napisał aby czytać instrukcje obsługi zanim kupi się kocioł, bo w materiałach reklamowych Viesmann nie chwali się jednym cyklem C.w.u. tylko wyjątkowym wymiennikiem.Ale nie odpowiedział Pan na moje pytanie dotyczące aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 09.11.2023 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 Aplikacja to tylko zdalny interfejs, ilość cykli określa automatyka kotła. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 11.11.2023 03:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 No chyba nie do końca tak jest. Aplikacja włącza pompę cyrkulacyjną c.w.u. a sterownik kotła nie. Więc jednak można. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 13.11.2023 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2023 Tak jest, poprostu ta funkcjonalnośc jest niedostępna z poziomu menu ale nadal jest zaimplementowana w oprogramowanie kotła. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 14.11.2023 03:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Listopada 2023 A więc jednak błąd. Czy Viessmann pracuje nad możliwością upgrade'u oprogramowania sterowników kotłów czy nie jest to przedmiotem nawet rozważań w programie rozwoju jego produktów? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 14.11.2023 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Listopada 2023 (edytowane) Nie błąd tylko takie założenie projektowe, nie wyszcy musza korzystac z aplikacji więc nie możemy w niej umieszczać funkcjonalności. Na obecna chwilę nie mam informacji by planowane były aktualizacje oprogramowania zmieniające funkcyjność urządzeń Edytowane 14 Listopada 2023 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8082837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 27.11.2023 18:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 I co ? Można ? Od dziś Viessmann udostepnił dwa cykle zalaczeń dla kotła 100-w B1HF.Czy jest Pan zaskoczony ? twierdził Pan, że się nie da, a tu proszę prezent na gwiazdkę za 9000 netto w zakupie i 19 brutto miesięcznie za parę danych wyciągniętych ze sterownika i ubranych w kafelki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8084786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 27.11.2023 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 Czy jest tabelka z porównaniem dostępnych informacji, dostępnym sterowaniem kotłami w ViCare dla 100-W i dla 200-W oraz z podziałem na bezpłatne i płatne? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275149-vicare-100-w-b1hf/#findComment-8084789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.