Andy2022 03.12.2023 04:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2023 postanowiłem tak napisać temat ponieważ to co wczoraj zrobił mój kocioł nie jest już śmieszne, jest groźne.Dosyć często , nie ukrywam, używam aplikacji, tak po prostu by podejrzeć co się dzieje. To co wczoraj zobaczyłem , nie na żarty przeraziło mnie.Załączam zdjęcie zrzutu. W panice pobiegłem do kotłowni, na termometrach które założyłem, wszystko wydawało się ok, dotknąłem rur zasilania, powrotu,na c.o. i podłodze ok, Nie mam termometru na zasobniku, rura zasilająca była gorąca, pirometr pokazał 60 stopni na śrubunku, pomyślałem "nie ma dramatu", to co pokazała aplikacja, czyli po prawie 90 C uznałem, za kolejny "żart" aplikacji, odruchowo wyłączyłem kocioł. Po załączeniu kotła, po wyczyszczeniu pamięci podręcznej w aplikacji nic się nie zmieniło.Uznałem "czekamy". NIc by mnie nie zdziwiło gdyby nie to , ze po około godzinie , córka, zachowała się z zimną krwią i coś ją tknęło, zanim zaczęła myć głowę, przybiegła do mnie ... c.w.u. miała ponad 60 C !! nastawa 43 C. Uprzedzając odpowiedzi : ten kocioł nie ma przegrzewu v. Legionelli.Dziś rano...wszystko jest OK, jakby nic się nie stało.Awaria chwilowa ? mam nadzieję, bardziej bałbym się jakiegoś zdalnego testowania przez producenta. To już nie są żarty Panowie projektanci, Konsultanci Viessmanna. Czy mam to zgłaszać na gwarancji ?[ATTACH=CONFIG]467230[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 04.12.2023 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 a czy zgłosil Pan problem serwisowi? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8085854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 08.12.2023 04:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2023 Serwisant odesłał mnie do...infolinii Viessmanna. Nawet nie pofatygował się . I tak myślę , że go rozumiem, bo chyba oni nie mają żadnych narzędzi aby to zweryfikować. I co dalej ? Infolinia ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8086676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 08.12.2023 07:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2023 proszę w wiadomości prywatnej pełny nr kotła z tabliczki znamionowej Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8086690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 09.12.2023 14:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2023 Wysłane. Problem jest taki, że wysyłam to już kolejny raz, nie wiem do kogo. A odpowiedzi i tak brak. To samo na maila podawanego przez Viessmanna w Google Play po wpisaniu opiniii. Jak do studni. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8086897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 11.12.2023 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 Nie wiem do jakiego serwisu Pan się zgłaszał, bo jedyne co mamy w sytsemie to zgłoszenie przeglądu z zeszłego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8087101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 11.12.2023 08:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 tutaj do wwszystkich użytkowników urzadzen Viessmann: wszystkie przypadki serwisowe nalezy zgłaszać poprzez infolinie serwisową lub na adres [email protected] są onewtedy przez nas koordynowane. Niestety na rynku dziala wiele firm twierdzacych, że "serwisują Viessmanna" ale znaczna z nich część to firmy nie mające z nami żadnej współpracy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8087102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PLC_00 11.12.2023 16:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 Trochę pośrednio w temacie To co prawda konsultant powinien napisać ale co mi tam : Viessmann dla kotłów Vitodens 100 które wyszły z magazynu od listopada 2023 daje w standardzie 5 lat gwarancji . Dotychczas były to dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8087147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 19.12.2023 10:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 no i...w zasadzie nic serwis oficjalny nie wykrył, poza alarmem czujnika temperatury, czyli zadziałało wewnętrzne zabezpieczenie. Przyczyna nieznana, podobno mają obserwować zdalnie. Gdyby zdarzenie się powtórzyło prawdopodobnie płyta do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8088175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 09.01.2024 18:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2024 No i stało się. Wczoraj kocioł poraz kolejny prawie zagotował wodę w zasobniku. Wstałem zgłoszenie ponowne na serwis @viessmann.pl Przy okazji : infolinia Viessmanna nie ma pojęcia o tym , że w grudniu był u mnie ich serwis. Nie wiem czy się już śmiać czy płakać. I przy okazji dowiedziałem się, że nie mam gwarancji.Może jedyne wyjście to zamontować prosty układ wyłączający ten złom przy przekroczeniu temperatury 60 C w zasobniku. Bo boje się, że w końcu ktoś się poparzy. Dziś rano był u mnie instalator, który montował ten kocioł - nic nie stwierdził.Żenada sięga zenitu.Czy ktoś się w końcu w tym Viessmanie obudzi z tego letargu i samozadowolenia. ?Aha, info dla Konsultanta : Viessmann potwierdził, że można wyłączyć funkcję antyfrost. Dostałem potwierdzenie w mailu. Ale nie mam teraz głowy aby się tym zajmować , muszę zadbać o bezpieczeństwo mojej rodziny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8090708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 09.01.2024 18:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2024 Aha, tak na marginesie. Jutro zaczynam pisać oficjalne pismo do Zarządu Viessmann Polska. Może tam znajdzie się ktoś odpowiedzialny. Nie omieszkam podzielić się z Wami efektami tego pisma badź ich brakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8090712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 14.01.2024 10:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2024 mały update.Serwis w piątek wymienił płytę główną...a w niedzielę rano kocioł dobił do 70 C na c.w.u. zanim to zauważyłem.Czyli ciąg dalszy ....nastąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8091457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PLC_00 14.01.2024 22:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2024 Czekam na finał sprawy. Mam już taki nawyk wyrobiony żeby ostrożnie ciepłą wodę sprawdzać po odkręceniu . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8091555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redox7 16.01.2024 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2024 mały update. Serwis w piątek wymienił płytę główną...a w niedzielę rano kocioł dobił do 70 C na c.w.u. zanim to zauważyłem. Czyli ciąg dalszy ....nastąpi. hymmm.... wymiana płyty i to samo.... może czas się zastanowić czy to napewno wina kotła, a może użytkownik coś kręci zgodnie z poradami forumowych głupków. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8091678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 17.01.2024 17:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2024 Hmm, czasami szkoda czasu na czytanie postów nic nie wnoszących do tematu. Nie mam co robić, kręcę w kotle z nudów aby córka poparzyła sobie ręce, żebyśmy siedzieli dwa dni bez ogrzewania , a teraz od wtorku bez ciepłej wody, bo ...forumowicz napisał na forum abym sobie pokrecił. Szanujmy się, naprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8091827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 07.02.2024 17:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lutego 2024 Skończyło się .... wymianą pieca na nowy. Na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8094571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PLC_00 08.02.2024 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2024 Pozostaje mieć nadzieje że firma Viessmann teraz bardzo dokładnie przebada Twój kocioł który zabrała i jakieś wnioski z tego wyciągnie. Jako strona masz jakąś minimalną szanse na poznanie tych wniosków . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/275513-czy-kocio%C5%82-100-w-b1-hf-stanowi-zagro%C5%BCenie-dla-u%C5%BCytkownika/#findComment-8094727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.