Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Przekaźnik bistabilny - wymiana

Recommended Posts

Witam, planuje wymiane przekaźnika bistabillnego zwykłego na czasowy.

Jestem "początkującym":D:D:D:D elektykem i niebardzo wiem jak to ugryść :(:( bo w nowym przekaźniku jest wiecej we/wy ?

Obecnie mam PRZEKAŹNIK BISTABILNY Z-S230/S a chciałbym zamontować Przekaźnik bistabilny z wyłącznikiem czasowym (BIS-413)

Jak powinienem go podłączyć? Z góry dziękuje za proste wyjaśnienie...:yes::yes::yes:

Jestem "początkującym":D:D:D:D elektykem i niebardzo wiem jak to ugryść :(:( bo w nowym przekaźniku jest wiecej we/wy ?

Obecnie mam PRZEKAŹNIK BISTABILNY Z-S230/S a chciałbym zamontować Przekaźnik bistabilny z wyłącznikiem czasowym (BIS-413)

Jak powinienem go podłączyć? Z góry dziękuje za proste wyjaśnienie...:yes::yes::yes:

Skoro zastępujesz ten Z-S230/S BIS-em to pewnie wiesz jak ten pierwszy działa bo chcesz coś uzyskać. BIS ma bardzo dobrą instrukcję ze schematami na stronie producenta, to powinno rozwiać wszystkie wątpliwości.

Skoro zastępujesz ten Z-S230/S BIS-em to pewnie wiesz jak ten pierwszy działa bo chcesz coś uzyskać. BIS ma bardzo dobrą instrukcję ze schematami na stronie producenta, to powinno rozwiać wszystkie wątpliwości.

Właśnie takiej odpowiedzi:wtf::wtf::wtf: oczekiwałem od asa z tego forum :mad:

:p:P

:o:o:o bosze co za trolll... tysiące odpowiedzi na posty..tyle że.... nikomu niepotrafi pomóc tylko mądrale rżnie...:p:P:P

Tysiąca nie przeczytałeś bo przecież czytać nie umiesz;-) Tobie potrafi ale nie chce bo tobie czytac się nie chce;-) Myślisz że arogancją i buractwem wymusisz dla siebie pomoc?

...

Nie bierz sie za to jak nie masz podstawowej wiedzy. Taka zabawa moze byc niebezpieczna dla ciebie lub innych przypadkowych osob.

A1-A2 = 1-3

1-2 = 11-12

w tym nowym przkazniku masz opcje sterowania zewnetrznego (6), w poprzednim tego nie miales.