klopek 23.01.2024 10:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2024 Witam, planuje wymiane przekaźnika bistabillnego zwykłego na czasowy. Jestem "początkującym":D:D:D:D elektykem i niebardzo wiem jak to ugryść :( bo w nowym przekaźniku jest wiecej we/wy ? Obecnie mam PRZEKAŹNIK BISTABILNY Z-S230/S a chciałbym zamontować Przekaźnik bistabilny z wyłącznikiem czasowym (BIS-413) Jak powinienem go podłączyć? Z góry dziękuje za proste wyjaśnienie...:yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Remiks 23.01.2024 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2024 Witam, planuje wymiane przekaźnika bistabillnego zwykłego na czasowy. Jestem "początkującym":D:D:D:D elektykem i niebardzo wiem jak to ugryść :( bo w nowym przekaźniku jest wiecej we/wy ? Obecnie mam PRZEKAŹNIK BISTABILNY Z-S230/S a chciałbym zamontować Przekaźnik bistabilny z wyłącznikiem czasowym (BIS-413) Jak powinienem go podłączyć? Z góry dziękuje za proste wyjaśnienie...:yes: Skoro zastępujesz ten Z-S230/S BIS-em to pewnie wiesz jak ten pierwszy działa bo chcesz coś uzyskać. BIS ma bardzo dobrą instrukcję ze schematami na stronie producenta, to powinno rozwiać wszystkie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klopek 23.01.2024 19:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2024 Skoro zastępujesz ten Z-S230/S BIS-em to pewnie wiesz jak ten pierwszy działa bo chcesz coś uzyskać. BIS ma bardzo dobrą instrukcję ze schematami na stronie producenta, to powinno rozwiać wszystkie wątpliwości. Właśnie takiej odpowiedzi:wtf::wtf: oczekiwałem od asa z tego forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania