Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czy przydatna jest taka firma?  

31 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy przydatna jest taka firma?

• Tak
    • Nie
    • Wystarczy fachowa literatura
      0
    • Nie mam zdania

Recommended Posts

Przydałaby się, ale budując człowiek staje się strasznie skąpy (wydając jednocześnie mnóstwo pieniędzy) i stara się unikać wszystkich wydatków, których da się uniknąć. Jednocześnie wydaje mu się, że te 10% to on sobie sam zaoszczędzi kombinując i szukając gdzie taniej.

tzn. czym zajmuję się poza budową,...? Jestem studentem, który ma więcej wolnego czasu od rodziców, z którymi buduję dom
no to mnie nie dziwi ze poszukiwania materiałów mogleś spokojnie realizować, natomiast jeżeli ktoś pracuje, a wykonawcy krzyczą że nie mają z czego budować... to już inna sprawa- i wtedy 2-ga albo 3-cia hurtownia z kolei, zamówienie materiału i tracimy...:)

Pozdrawiam

...no to mnie nie dziwi ze poszukiwania materiałów mogleś spokojnie realizować, natomiast jeżeli ktoś pracuje, a wykonawcy krzyczą że nie mają z czego budować... to już inna sprawa- i wtedy 2-ga albo 3-cia hurtownia z kolei, zamówienie materiału i tracimy...:)

Masz rację...najbardziej wkurza to, jak się jeździ po różnych hurtowniach po jedną pierdołę, a nikt tego nie ma...wrrrr...potrafiłem zrobić kilkadziesiat kilometrów wtedy :evil:

Pozdrawiam

T.

Myślę, że kompetentna firma bardzo by pomogła. Tylko jak ją rozliczyć z roboty "odpieprzonej na szybko" jak jej skutki "wyjdą" po kilku sezonach?

Myślę, że dlatego znakomita większość polega na samokształceniu.

Polak potrafi!

Pozdrawiam Adam M.

Tylko jeśli rozlicznie było by na procencie to takiej pomocy zalezałoby na tym aby koszty były by jak największe :evil:

Nie bardzo widzę zatem mozliwośc uczciwego i sensownego rozliczania takiej pomocy,lepszy sprawdzony kierownik budowy który wie z doświadczenia z kim współpracowac i orientuje sie w cenach na rynku.