Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

7 miesięcy temu ubiegałem się o wydanie karty kredytowej w jednym z warszawskich oddziałów Lukas Banku (stacja metra Centrum).

Dostarczyłem zaświadczenie o wysokości swojego wynagrodzenia, które zostało zeskanowane i przesłane w formie elektronicznej do centrali we Wrocławiu.

 

Czekałem na dosłanie umowy.... Nie doczekałem się.

 

Bardziej ciekawy niż zaniepokojony udałem się do oddziału, gdzie zostałem poinformowany/poproszony o "dostarczenie kolejnego oryginału, bo poprzedni gdzieś... zaginął. Jeśli nie kolejnego dokumentu nie dostarczę, sprawa dalej będzie stała w miejscu".

"Kolejnego oryginału", czyli dokumentu, który nie jest oryginałem dokumentu już przesłanego do centrali Lukas Banku we Wrocławiu.

 

Za współpracę z miejsca podziękowałem a na moją reklamację i prośbę o pisemne wyjaśnienie zaistaniałej sytuacji (zaginął w końcu mój dokument z informacjami, do których zachowania poufności jestem przez pracodawcę zobligowany) do dziś nie dostałem odpowiedzi.

 

Aż strach pomyśleć o WASZYCH oszczędnościach... :o

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/
Udostępnij na innych stronach

I pomyśleć, że banki teraz karty kredytowe wręcz na siłę wciskają klientom kusząc różnymi rabatami itp. (PKO BP na przykład rozsyła karty z informacją, że wystarczy podpisać umowę i już).

 

A zaginąć to mogło np. na poczcie... różne rzeczy tam przepadają. Mojej żonie ciotka z ameryki przesłała na święta paczkę z różnymi prezentami... i paczka doszła, tyle że po drodze przebrana - wszystko co było ciekawe zniknęło, zostało pare ksiązek i innych drobnostek... nie dość że złodziejstwo, to jeszcze jakie bezczelne - "rozumiem" ukraść wszystko, ale zeby kraść część rzeczy a reszte przekazywac dalej jak gdyby nigdy nic, to dopiero pomyslowosc!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-736996
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że miałeś po prostu pecha. Według mnie to bardzo solidny bank, szczególnie dla klientów korzystających z jego usług przez Internet. Mam konto i kartę Lukas Banku od ponad 4 lat i jestem bardzo, bardzo zadowolony. Oczywiście nie usprawiedliwia to banku za karygodne zaniedbanie, jakiego się dopuścił w Twoim przypadku.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-737025
Udostępnij na innych stronach

avzi - nic bardziej błędnego:

1) Środki, które firma wpłaca Ci na konto jako pensje, sa widoczne dla karty bankomatowej dopiero po 24 godzinach - masz więc kasę na koncie, ale nie możesz jej wypłacić z bankomatu. Idziesz do placówki, oni ją widzą, ale za wypłatę w placówce prowizja

2) Bankomaty w momencie pobierania pieniędzy nie mają aktualnych informacji, więc może wypłacić ci więcej pieniędzy niż masz na koncie.

W momencie, gdy przekroczyłam w taki własnie sposób stan konta o 1.34, nałożono na mnie karę w wysokości 35 PLN za przekroczenie salda mimo, że to ich dane były błędne

 

Było jeszcze kilka innych historii (zgubienie zaświadczenia o zarobkach również przerabiałam), więc rok temu przestałam byc szczęśliwym klientem Lukasa

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-737083
Udostępnij na innych stronach

I pomyśleć, że banki teraz karty kredytowe wręcz na siłę wciskają klientom kusząc różnymi rabatami itp. (PKO BP na przykład rozsyła karty z informacją, że wystarczy podpisać umowę i już).

 

A zaginąć to mogło np. na poczcie... różne rzeczy tam przepadają. Mojej żonie ciotka z ameryki przesłała na święta paczkę z różnymi prezentami... i paczka doszła, tyle że po drodze przebrana - wszystko co było ciekawe zniknęło, zostało pare ksiązek i innych drobnostek... nie dość że złodziejstwo, to jeszcze jakie bezczelne - "rozumiem" ukraść wszystko, ale zeby kraść część rzeczy a reszte przekazywac dalej jak gdyby nigdy nic, to dopiero pomyslowosc!

 

na poczcie raczej w tym wypadku nie mogło zginąć, tego typu tzm "Mc Banki" mają podpisaną umowe z wybraną jedną firmą kurierską i one przewożą dokumentację międz centralą a oddziałami.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-737131
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że miałeś po prostu pecha. Według mnie to bardzo solidny bank, szczególnie dla klientów korzystających z jego usług przez Internet. Mam konto i kartę Lukas Banku od ponad 4 lat i jestem bardzo, bardzo zadowolony. Oczywiście nie usprawiedliwia to banku za karygodne zaniedbanie, jakiego się dopuścił w Twoim przypadku.

Pozdrawiam!

 

To bank ma pecha. Nie ja.

Ja całą kluczową dokumentację przekazaną do banku (lub jakiejkolwiek instytucji) kseruję i stempluję w oddziale jako potwierdzenie przyjęcia. Nie mam litości.

 

Bank, to nie Urząd Gminy. To nie sklep. To nie poczta.

To instytucja, do której MUSISZ mieć zaufanie.

To miejsce, w którym zostawiasz często swoje całe oszczędności.

Środki do życia.

 

Poza tym zguba, to sprawa losowa. Mam nadzieję.

Wyjaśnienie sprawy nagięcia losu nie wymaga.

Wymaga pewnej pracy i minimalnej lojalności w stosunku do klienta.

 

A jak solidny jest to bank, opisałem.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-738071
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie napisałem, że w tym przypadku nie ma usprawiedliwienia dla banku - to karygodne. Chodziło mi tylko o to, że nie sądzę, aby w tym banku było to normą. Bo gdyby tak było, Lukas Bank na pewno nie zostałby uznany Najbardziej Przyjaznym Bankiem w Rankingu Newsweeka. Ja sam również nie doświadczyłem jeszcze żadnej przykrości w ciągu tych ponad 4 lat. Przeciwnie - nie raz bank wykazywał się nieprzeciętną troską o klienta i elastycznością. Inna sprawa, że nie brałem nigdy kredytów w Lukas Banku.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-738087
Udostępnij na innych stronach

chyba nie macie złudzeń że dla kazdego banku jesteście detalistami tak jak i ja więc generalnie klienta indywidalnego mają gdzieś.... :( każdy bank ma wpadki i zawsze znajdzie się cała masa ludzi którzy będą nie zadowoleni - taka jest smutna prawda.

Ja też mam konto w Lukas Banku - nie jest to moze bank moich marzeń ale ogólnie jest nieźle.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-738209
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie reagują na sygnały reklamacyjne, to istnieje Główny Urząd Nadzoru Bankowego.

Trzeba tam wysłać skargę z wnioskiem o wszczęcie postępowania w trybie nadzoru.

Gwarantuję, że "drgnie na odcinku". Sprawdzałem.

To był mój prezent na rozstanie z PKO BP.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/36937-uwaga-na-lukas-bank/#findComment-738878
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...