satina 18.04.2006 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 Chcę kupić jakiś mały samochód dla mnie do jeżdżenia przede wszystkim po mieście: praca - dom Co myślicie o fiacie Panda. Widzę że pojawiło się ich dość dużo na naszych drogach. Proszę użytkowników i nie tylko o opinię na temat tego samochodzika. A może jakieś inne sugestie - mile widziane. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 18.04.2006 16:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 Po pierwsze nie przepadam za fiatami, ale od 2 lat "pandusiem" jeździ moja córka i jest zadowolona. Jako drugi samochód do jazdy po mieście, mały, dość zwrotny, myślę, że może być OK. Jest to jedno z tańszych autek, a to chyba też ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Joanna i Janusz 18.04.2006 20:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 ja jeżdżę pandą od półtora roku, jest to nasz drugi samochód i używamy go głównie do miastai do pracy. Jeżdzi się nim dobrze, łatwo wjeżdża w ciasne miejsca, pali- tak sobie,zakupy tygodniowe się mieszczą, a z tyłu 1 fotelik i 2 "poddupniki". Generalnie lubię swój samochodzik i jestem zadowolona, że go kupiłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
satina 21.04.2006 11:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 Dziekuję za odzew w mojej sprawie. Jak narazie to dalej się zastanawiamy, ale krąg zainteresowań poszerzył się o inne mniejsze samochodziki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pattaya 22.04.2006 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 Z małych samochodów bardzo dobre opinie zbiera też Kia Picanto.A może Chevrolet Spark? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania