Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Fiat PANDA - co myślicie o tym samochodzie?

satina

Recommended Posts

Chcę kupić jakiś mały samochód dla mnie do jeżdżenia przede wszystkim po mieście: praca - dom Co myślicie o fiacie Panda. Widzę że pojawiło się ich dość dużo na naszych drogach. Proszę użytkowników i nie tylko o opinię na temat tego samochodzika. A może jakieś inne sugestie - mile widziane. Pozdrawiam.

• Odpowiedzi 54
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Po pierwsze nie przepadam za fiatami, ale od 2 lat "pandusiem" jeździ moja córka i jest zadowolona. Jako drugi samochód do jazdy po mieście, mały, dość zwrotny, myślę, że może być OK. Jest to jedno z tańszych autek, a to chyba też ma znaczenie.

ja jeżdżę pandą od półtora roku, jest to nasz drugi samochód i używamy go głównie do miastai do pracy. Jeżdzi się nim dobrze, łatwo wjeżdża w ciasne miejsca, pali- tak sobie,zakupy tygodniowe się mieszczą, a z tyłu 1 fotelik i 2 "poddupniki". Generalnie lubię swój samochodzik i jestem zadowolona, że go kupiłam

W domu cały czas burza mózgów, gazety samochodowe oraz internet cały czas przeglądany i szukamy jakiejś okazji. W chwili obecnej skłaniamy się w strone Toyoty Yaris. Zakup tego auta nie jest sprawa naglącą więc możemy trochę poszukać i pokaprysić. Dzięki za odzew i pozdrawiam.

A tak na marginesie, to na fiaty najbardziej wybrzydzają Ci, co ich nie mieli. :wink:

Gosiu, różnymi fiatami przejeździłem kilkaset tys. kilometrów i dalej uważam, że od fiata gorsza tylko jednorazowa zapalniczka. Z samochodami innych marek miałem znacznie mniej kłopotów.

Pozdrawiam

Miałem podobny problem w skodzie. Jak wymieniłem wszystkie fabryczne żarówki na nowe problem zniknął.

• 1 month później...
Jeździłam Pandą jako samochodem zastępczym. Na miasto całkiem dobry, ale pod jednym warunkiem - musi mieć wspomaganie. Mi dali wersję bez wspomagania i to była tragedia.