Gość 31.03.2003 10:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Mam takie nietypowe spostrzeżenie. Przez całą zimę szukałem dostawców na swoją budowę. Ostatnio zajmowałem się oczyszczalniami ścieków. I tak: facet przez telefon umówił się ze mną na sobotę. Stwierdził, że na pewno przyjedzie (mieszka niedaleko). Nie przyjechał, a do tego miał wyłączony telefon. Po sobocie więcej się nie odezwał. Firma najbardziej znana wśród producentów oczyszczalni.Inna - wysłałem e-maila. Oddzwonili i obiecali tego samego dnia przyslać elektronicznie materiały. Do dziś nic nie doszło.Kilka innych przypadków (wcześniej) było podobnych - czyżby na rynku było tak dobrze, że klient nie poważnie traktowany? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 31.03.2003 10:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Nie, nie jest aż tak dobrze (dla firm budowlanych oczywiście) Ale ludzi nieodpowiedzialnych, niestety nie brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-88873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ADAMOS48 31.03.2003 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Dali dowód swojej rzetelności. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 31.03.2003 18:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Przedstawiciel Parocka od 2 tyg. wysyła mi ofertę mailem. Wszystkim zależy na zdobyciu klienta, te niedogodności spowodowane są zapewne problemami technicznymi PC, tel., itp Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bedi 31.03.2003 18:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Myślę że jednym tak a drugim nie. Na wysłanych 5-6 mailów do producentów okien drewnianych odpowiedziało tylko 2, Urzedowski i M&S. Takie firmy jak Sokółka czy Drewexim nie zaszczyciły mnie mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Osówka 31.03.2003 20:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Ja też czekam na ofertę z podobno poważnej firmy - Centrum Budownictwa Szkieletowego już 18 dni. Tę więźbę zdążyłabym sobie już wyrzeźbić własnoręcznie pilnikiem do paznokci... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 31.03.2003 21:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2003 Bedi, swego czasu zawiozłam osobiście do salonu Sokółki rysunki okien z wymiarami, z prosbą o wycenę. Już po 2 telefonicznych ponagleniach po tygodniu przysłali fax, pisany czcionką 8! Oprócz rysunków okien kompletnie nic nie było widać. No więc od razu wyrzuciłam fax do kosza i firma odpadła z rozważań. Po 3 tygodniach zadzwonił facet i pyta, czy rozważyłam ich ofertę. Więc powiedziałam, że lubię żarty, ale w dobrym stylu. Jak się okazało taką małą czcionką napisali ..... z oszczędności papieru!!! No i tak przez 2 kartki stracili klienta. To już nie brak wyobraźni, ale typowa głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kodi_gdynia 01.04.2003 06:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 Luśka - daj to do działu konkursów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 01.04.2003 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 Nie pracuję coprawda w branży budowlanej ale odpowiadanie na pytania klientów należy do zakresu moich obowiązków służbowych. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać,chcę tylko powiedzieć, że mail jest nielubiany przez handlowców jako "pierwszy kontakt". Dlaczego ? Bardzo łatwo - zbyt łatwo - jest napisać maila. To jest anonimowe, nic nie kosztuje... Nie prowadzę statystyki, ale z doświadczeń naszej firmy wynika, że:- ponad połowa zapytań mailowych to głupie żarty,- pozostałe 20-30% to konkurencja, - zostaje 20% na klientów.Nie traktuję poważnie klienta, którego nigdy nie widziałem, albo nie rozmawiałem telefonicznie a pierwszy z nim kontakt był mailowy. DLaczego ? No cóż, jeszcze nigdy nie zrobiłem z takim klientem interesu... Tak się dziwnie składa, że jeśli klientowi naprawdę zależy , to zwykle dzwoni, spotyka się a kontakty mailowe zostają na późniejsze "dogadnie sprawy". Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bela 01.04.2003 09:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 On 2003-04-01 10:58, jaro wrote: "Tak się dziwnie składa, że jeśli klientowi naprawdę zależy, to zwykle dzwoni, spotyka się a kontakty mailowe zostają na późniejsze "dogadnie sprawy"." Jak klientowi naprawde zależy ?!?!?! Komu ma tu zależeć?! Ja wracam do domu ok. godz. 20-tej i nie mam już ochoty wydzwaniać, ani tym bardziej się spotykać z różnymi przedstawicielami, którzy może nawet by mogli o tak późnej porze... W pracy nie bardzo wypada prowadzić rozmowy o: bloczkach, więźbie, oknach, szambie... /krzywo się patrzą/, więc zostaje mi kontakt mailowy! I POWIEM WAM, ŻE DUŻO RZECZY TĄ DROGĄ ZAŁATWIŁAM. A jak firmy nie chcą odpowiadać tą drogą to po prostu nie dostają ode mnie kasy /a trochę jej już wydałam/. Ich sprawa. "Tego kwiatu to pół światu". Ja się muszę martwić o własny zarobek na swoją budowę, a nie o obrót firm budowlanych... B [ Ta wiadomość była edytowana przez: Bela dnia 2003-04-01 11:17 ] Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 01.04.2003 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 cytat: Jak klientowi naprawde zależy ?!?!?! Komu ma tu zależeć?! Obu stronom, obu stronom ! Twoje pieniądze, Twoja decyzja. Zważ, że często najbardziej wchodzą klientowi do d... te firmy, które nie mają zamówień. Dlaczego nie mają ? Ano właśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
viator01 01.04.2003 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 A czy nie wydaje się wam, że znane firmy uważają, że nie warto tracić czasu na maluczkich, którzy jeszcze będą przychodzili i marudzili. Lepszy jest duży kontrakt - najlepiej blok lub budynek użyteczności publicznej - wtedy użytkownik nie przychodzi i nie narzeka. Ja zauważyłem, że z klientem liczą się najczęściej firmy lokalne, bo do nich mamy blisko a poza tym opinia jednego klienta szybko się rozchodzi w środowisku lokalnym. Może warto byłoby np. w Muratorze zacząć publikować antyreklamę. Coraz więcej jest stron, na których zachwala się producenta, dlaczemu nie można zamieszczać opinii i uwag krytycznych z podawaniem nazwy firmy, by przestrzec innych. A moja rada - udawajcie się raczej do producentów lokalnych, tym bardziej, że często jakość ich wyrobów jest taka sama lub wyższa niż tych "modnych" i znanych a ceny zwykle niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gaga2 01.04.2003 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 Popieram Belę w całej rozciągłości - ja też nie mam czasu i możliwości na telefony i spotkania, bo w pracy nie wypada, a w domu czekają małe dzieci. Dopiero jak maluchy sobie usną, to mogę włączyć komputer, szukać róznych ofert, przegladać Forum itp. Czy to rzeczywiście tak trudno odpowiedzieć na e-mail? Przecież to mało kosztuje - zawsze można odpowiedzieć, że proszą o kontakt telefoniczny w celu dokładnego mówienia szczegółów oferty.Pozdrawiam,Gaga2 [ Ta wiadomość była edytowana przez: gaga2 dnia 2003-04-01 12:36 ] Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 01.04.2003 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 On 2003-04-01 12:35, gaga2 wrote: Czy to rzeczywiście tak trudno odpowiedzieć na e-mail? Przecież to mało kosztuje - zawsze można odpowiedzieć, że proszą o kontakt telefoniczny w celu dokładnego mówienia szczegółów oferty. [ Ta wiadomość była edytowana przez: gaga2 dnia 2003-04-01 12:36 ] Tak to dużo kosztuje, jeśli masz pół setki maili dziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gaga2 01.04.2003 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 To przykre, że potencjalni klienci czegoś chcą - i jeszcze trzeba ponosić koszty, żeby im odpowiedzieć. Najlepiej, żeby ich nie było . gaga2 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 01.04.2003 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2003 On 2003-04-01 12:56, Anonymous wrote: On 2003-04-01 12:35, gaga2 wrote: Czy to rzeczywiście tak trudno odpowiedzieć na e-mail? Przecież to mało kosztuje - zawsze można odpowiedzieć, że proszą o kontakt telefoniczny w celu dokładnego mówienia szczegółów oferty. [ Ta wiadomość była edytowana przez: gaga2 dnia 2003-04-01 12:36 ] Tak to dużo kosztuje, jeśli masz pół setki maili dziennie. Załóż SDI,będzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inwestor 02.04.2003 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2003 On 2003-04-01 12:56, Anonymous wrote: Tak to dużo kosztuje, jeśli masz pół setki maili dziennie. Anonim rozumiem że jest to dla Ciebie straszne nieszczęście że jest zainteresowanie oferowanymi przez twoja firmę produktami/usługami. No i niby czemu podajecie adres e-mail jako kontakt do swojej firmy skoro to taka tragedia poźniej udzielać odpowiedzi ? Mam jeszcze jedno pytanie Jaro czy w materiałach reklamowych twojej firmy jest informacja że udzielacie informacji o produktach/usługach tylko zainteresowanym klientom ??? Coś wygląda mi na to że praca Cię strasznie męczy i szukasz sobie wymówek. Myslę że podawanie adresu e-mail do kontaktów a później nie udzielanie odpowiedzi na pytania świadczy o głupocie szefów/pracowników firmy, bo jest to po prostu kpina i lekceważenie zainteresowanych osób. Pozdrawiam [ Ta wiadomość była edytowana przez: inwestor dnia 2003-04-02 09:06 ] Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-89954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Juma 03.04.2003 13:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 Czesc wszystkim ja chce napisac jak to z tymi ofertami wyglada za oceanem, i mysle ze polskie firmy daleko odstaja z podejsciem do klijenta jesli chodzi o oferty zalatwiane przez internet. Otoz tutaj wszystko zalatwia sie praktycznie po internecie nie zawsze musi sie to wiazac z zakupami ale nawet jesli wysyla sie zapytania o co kolwiek to one nigdy nie zostaja bez odpowiedzi, a jesli my nawet nie jestesmy juz nimi zainteresowani to i tak oni sie przypominaja co jakis czas tel. lub mailowo. Tak wiec tych polskich producentow i uslugodawcow proponowalbym przyslac tutaj na przeszkolenie po kturym na pewno interesy napewno lepiej by sie krecily. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-90930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 03.04.2003 14:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 Ja mam, niestety taką samą opinię jak Jaro. Piszę niestety, ponieważ odpowiadam na setki maili, poświęcając swój czas także poza godz. pracy, a pożytku z tego nie ma prawie żadnego.I nie polega to tylko na szybkim wstukaniu byle czego, często przygotowuję większe oferty, a Ci niby zainteresowani pewnie nawet ich nie czytają. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-90932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 03.04.2003 14:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 a do mnie przyjechał kominkarz...pomierzył co trzeba...uscisnał łapke (moja) i powiedział..ze zrobi kompleksowa wycenę...no coż czekam 3 tydzien...dwa dni temu zadzwoniłam, miał oddzwonic..i cisza...szukam innego kominkarza... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/6020-czy%C5%BCby-firmom-ma%C5%82o-zale%C5%BCa%C5%82o-na-klientach/#findComment-90960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.