Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

GALA: sofy, narożniki, komplety wypoczynkowe - opinie, modele


lagerfeld

Recommended Posts

Mam Denver ale w tkaninie a la alkantara (jakoś inaczej to zwą).

Poprzednio mieliśmy komplet z firmy Etap sofa, przez kilka lat i już po zdaję się 1.5 roku-2 lat zaczęła się łuszczyć skóra. Wystarczyło np., że dziecko kichnęło, smarki poleciały na fotel i została na zawsze odbarwiona plama. Jak komplet wywaliłam to byłam mega szczęśliwa.

Denver ma według mojego mężą mniej (nawet dużo mniej) wygodny fotel niż poprzedni komplet. Kanapa za to dużo wygodniejsza do leżenia niż poprzedni komplet (moim zdaniem), natomiast do siedzenia i fotel i kanapa średnie - bez dodatkowej poduszki bolą nas plecy. Funkcja spania została totalnie źle oceniona przez gości ale to może dlatego, że jeszcze nie 'wyrobiona', bo bardzo rzadko używana - twardy materac, jakaś metalowa, uwierająca częśc na wysokości ramion, stelaż przy nogach unosi się w gorę. Tkaninę czyści się wodą całkiem przyzwoicie (mam dwójkę małych dzieci, mebli nie oszczędzają). Przerwał się materiał od poduchy w części chowanej pod oparciem, doszywanej z jakiegoś innego, delikatnego, nie obiciowego, i to tak od samego poprawiania poduch (wsuwania pod oparcie), które się trochę wysuwają przy używaniu. Rozchodzą trochę szwy pomiędzy poduchami na kanapie, ale do tego akurat przyczynilo się młodsze dziecko, które lubilo wspinac się po oparciu. Oparcia fotela w ogóle nie pozwalam dotykać, bo połaczenie pleców i poduchy z oparcia wygląda 'nieco' niepewnie.

 

I to by było na tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...
  • Odpowiedzi 137
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam,

chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z firmą Gala. Latem 2010 roku kupiliśmy zestaw z kolekcji Relax. Była to sofa, 2 fotele oraz pufa. Zestaw wzieliśmy w tkaninie (skóry się baliśmy trochę z różnych powodów). Tkanina nas przekonała tym, żę wygląda trochę jak skóra, natomiast jest łatwa do czyszczenia. Pani na prezentacji porysowała ją pisakiem i po chwili przetarła mokrą gąbką (wodą) i po pisaku nie było śladu :rolleyes: Na szczęście, póki co ten zestaw się spisuje.

 

ALE do tego zestawu wzieliśmy 2 poduszki, z tegoż samego materiału, żeby mieć komplecik. W końcu raz ( z reguły) człowiek się buduje, więc zaszaleliśmy, poduszki w końcu kosztowały ok. 100 pln za sztukę!! Poduszki, ich wzór, oczywiście widzieliśmy na żywo w salonie i nic nie wskazywało na tragedię jaką otrzymaliśmy przy realizacji zamówienia... Poduszki jakie otrzymalismy wyglądem przypominały jakieś szmaty, nie miały żadnych ostrych rogów, tak jak to wzór w salonie czy jak to normalnie poduszka (kanciasta, kwadratowa, że się tak wyrażę) powinna wyglądać. Po prostu jakby je uszył jakiś praktykant...

 

Poniżej zdjęcia tychże wytworów artystycznych ( to są te czerwone w razie wątpliwości):

http://amradkomputer.pl/_allegro/DSCF5075a.jpg

http://amradkomputer.pl/_allegro/DSCF5076a.jpg

http://amradkomputer.pl/_allegro/DSCF5072a.jpg

 

Sprawę oczywiście zgłosiliśmy osobiście sprzedawcy, firmie Hagner. Pani przyjmująca reklamację, jak zobaczyła te poduszki to sama aż zaniemówiła... Reklamację przyjęli, jednak jak to "rozsądny" sprzedawca sprawę zgłosili w naszym imieniu do producenta. Pewni, że sprawa zostanie pozytywnie załatwiona, w końcu Sprzedawca sam uznał wadę, żyliśmy sobie w szczęsciu i nieświadomości :bash: Po jakimś czasie dostaliśmy pismo od producenta z odpowiedzią na naszą reklamację. poniżej tekst:

 

"Informujemy, że reklamowane poduszki nie posiadają żadnych wad sugerowanych przez klienta, zostały one wyprodukowane zgodnie z technologią i posiadają wszystkie wymagane dla wyrobów właściwości. Wykroje materiału nie stanowią regularnego kształtu jakim jest kwadrat i finalny produkt z niego wykonany czyli poduszka koktajlowa przybiera lekko zaokrąglony kształt.

Zgłoszoną reklamację, uznano za niezasadną"

 

Powiem szczerze, że nam szczęki opadły po tym piśmie. Po pierwsze producent się z nami nawet nie raczył skontaktować w celu obejrzenia reklamowanego produktu!! Poduszki widział tylko sprzedawca. Producent po prostu nas... olał, wymyślając jakąs bzdurę o poduszkach koktajlowych. W salonie poduszki prezentowały się normalnie, jak poduszki o wykroju kwadratowym, a w końcu sam sprzedawca bardzo się zdziwił widząc finalny produkt jaki otrzymaliśmy!! Złożyliśmy ponowną reklmację za pośrednictwem sprzedawcy do producenta, tym razem dołacząjąc zdjęcia produktu. Pomyśleliśmy, że jak je Pan na stanowisku Specjalista dds kontroli jakości i reklamacji zobaczy to może zmieni swoje zdanie.... Niestety tak się nie stało. Producent drugą reklamcję odrzucił również :bash:

W końcu się zdenerwowaliśmy już na poważnie i przekazaliśmy informację sprzedawcy, że nie mamy zamiaru się "bujać" z panem z firmy Gala, który nie ma zamiaru obejrzeć reklamowanego produktu oraz którego my na oczy nie widzieliśmy i zgłosiliśmy reklamację sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Firma Hagner obiecała sprawę załatwić z fabryką a jeżeli im się to nie uda, to zamówią te poduszki na swój koszt dla nas.

 

Niestety minęły ponad 4 miesiące od ostatniego kontaktu z firmą Hagner, nasze poduszki za 200 pln leżą schowane w worku a my odpowiedzi nie otrzymaliśmy. Stwierdziliśmy, że nie będziemy się dłużej bawić z tymi firmami w dochodzenie roszczeń i psuć sobie nerwy o 200 pln. Wolimy opisać sprawę Wam, jako inym potencjalnym klientom, żebyście mogli sami ocenić podejścię producenta do reklamacji i klienta. Bo w końcu dobrą, porządną i solidną firmą poznaje się w sytuacjach problematycznych, w przypadku ich podejścia do klienta, jak rozpatruje reklamację! Sprzedać każdy potrafi, natomiast zachować się po sprzedaży już niestety nie każda firma!

 

Firma Gala Collezione zawiodła nas, dla niej liczy się tylko sprzedaż a jak już kliencie zaplaciłeś to już dla nas nie istniejesz. A na każdą twoją reklamację mamy gotową, negatywną odpowiedź, bo przecież kim jest klient? Po zakupie po prostu klient już jest nikim. Przecież jak można dać odpowiedź na reklamowany towar nawet go nie widząc!!!!

Reasumując nie polecam produktów firmy Gala, właśnie za to, że klient nie wie jak zostanie potraktowany w przypadku ewentualnej reklamacji. My akurat czujemy się oszukani i z tą firmą nie chcemy mieć już nic wspólnego. To samo tyczy się sprzedawcy, firmy Hagner, która to mimo zapewnień zachowała się tak samo jak producent!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora na interwencję rzecznika konsumentów (urzęduje przy każdym starostwie).

Nam pomógł załatwić sprawę, która ciągnęła się przez 2 lata.

 

Myśleliśmy o tym, ale temat odpuściliśmy, przynajmniej takie rozwiązanie. Stwierdziliśmy, że wolimy się podzielić w necie naszymi doświadczeniami z tymi firmami i to będzie większa dla nich szkoda. A koszt paliwa dojazdu do sprzedawcy oraz nerwy związane z rozmowami z nim nie są warte tych 200 pln (i pewnie też na to liczyli, i producent i sprzedawca). Dziwni ludzie, kupiliśmy u nich towaru za ponad 8k a oni numery robią w kwestii towaru za 200 pln :eek:

Mamy tylko nadzieję, że z resztą zakupionych mebli nic się nie będzie działo, bo w razie w... sprawa skończy się pewnie w sądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałbym się podzielić moją opinią o firmie Gala a bardziej ich podejściem do klienta i ewentualnej reklamacji. Wystawiłem im negatywną opinię, tak samo jak i firmie sprzedającej nam ich porodukty, czyli firmie Hagner. Brak profesjonalizmu, uciekanie od odpowiedzialności, pamiętanie o kimś takim jak klient tylko do momentu płatności... po zapłacie już jesteśmy tylko dla nich potencjalnym ciężarem przy ewentualnej reklamacji.

Niestety póki nie będziemy mieli sytuacji spornej ze sprzedawcą i producentem to się nie przekonamy z kim mamy naprawdę do czynienia , czy to z firmą solidną i rzetelną czy ze zwykłymi oszustami nastawionymi tylko na zysk :bash:

Poniżej link do mojego postu z opisem przygody z tymi firmami, jest w innym wątku o produktach Gala

 

http://forum.muratordom.pl/showthread.php?66637-sofy-skórzane-firmy-gala-opinie-!!!&p=4717184#post4717184

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...
spróbuję odświeżyć stary temat...mnie bardzo podoba się taki komplecik galli ...http://www.galameble.com/pl,collection,51,mello.html .. może ktoś wklei zdjęcie bo niestety jeszcze się nie naumałam... co o tym sądzicie... cena nie najgorsza, tylko jakoś ja wolałabym tkaninę bo skóra nie bardzo do mnie przemawia bo chyba dla ciała kiepski komfort ...a znowu nie wiem czy efekt będzie taki sam jeśli będzie tkanina...obawiam się że niestety nie... czytałam opinie i ś aróżne i tak prawde już nie wiem... komplet wygląda super.. jak z włoskego salonu mebli;) ale ciekawe jak z jakością...wyglądają na bardzo wygodne...może ktoś ma ten zestaw...albo może napiszecie aktualne opinie o gali?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...

Nikomu nie polecam mebli z firmy GALA !!.

 

Moj komplecik nakrywam kocami bo wstyd mi za te meble.

Okazuje się ze na mojej sofie pojawiła sie pleśń, a skóra juz lekko pęka w okolicy szwów.

W życiu bym nie podejrzewał ze tak bedzie przed zakupem ...bo nie czytałem opini.

Kupując zestaw skórzany za kilka tysięcy oczekuje ze nic sie istotnie nie zmieni przez co najmniej 8-10 lat.

A tu wstyd kogos wpuścić do salonu.

Nic dziwnego że mam pleśń bo jak się okazało (zrobiłem se przejażDŻkę na lisi ogon-siedziba) firma ma magazyny w NAMIOTACH i pewnie czy deszcz nie deszcz , trzeba rzeczy przetransportować pod chmurką do szycia no i efekt mam na własnej skórze :). pozdrawiam forumowiczów.

Edytowane przez joliska
ort.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skóra jest produktem naturalnym, reklamacje z nią związaną zawsze są problematyczne.

Ale pleśń, kiepska jakość szwów, szycia, stukanie, nierówne wypełnienie poduch siedziskowych lub oparciowych, to oczywiście podstawa do złożenia reklamacji.

Jest to przykre, ale niestety zdarza się, nawet w przypadku kompletu mebli za kilka tysięcy zł.

Jeśli producent dysponuje rzetelnym serwisem, trzeba z tego korzystać.

A o jakość i dostępność serwisu pozkaupowego warto zapytać przed zakupem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...

Nie polecam tego producenta. Posiadam narożnik lobo. Po pół roku użytkowania pojawiły się niewielkie pęknięcia i rozległe przetarcia które prawdopodobnie też popękają. Reklamacja oczywiście nie uwzględniona, podparta niewłaściwy użytkowaniem (co to w ogóle znaczy???) i używaniem niewłaściwego środka. Co najlepsze tenże środek polecili mi sprzedawcy, kosztował 60 zł.

Z tego co wyczytałem wielu klientów ma problemy z tą firmą gdzie odmowna reklamacja to standard. Cena co prawda ok ale po krótkim czasie okazuje się że pieniądze wyrzuciliśmy po prostu w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

Witam serdecznie

 

 

Mam pytanie do posiadaczy sof firmy Gala Collezione co sądzicie o jakości ? Miałam z bydgoskich ale był problem z szyciem w jednym miejscu i zareklamowałam i sklep proponuje sofkę tej firmy właśnie. Jak uważacie to dobra firma? Znacie jeszcze jakieś firmy w tym przedziale cenowym 3000 do 4000? więcej nie planuję wydać, tym bardziej, że to nawet nie jest rozkładana sofa i tylko na 3 osoby, aha i musi być ze skórki oczywiście.

 

Z góry serdecznie dziękuje za podpowiedzi.

 

Marysia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moim relaxem nadal nic złego się nie dzieje. Trochę oklapły poduszki - podłokietniki, ale po kilku latach użytkowania to chyba norma? Tym bardziej, że i kanapa i fotel są dość intensywnie używane.

 

 

Co do wspomnianej wyżej pleśni, to wydaje mi się, że to wina wilgoci w domu, a nie mebla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że umieściłam pytane w złym dziale. ale tu jest tyle wątków, że naprawdę nie zauważyłam tego wątku. Sama już nie wiem przeczytałam ten wątek i jedni odradzają, drudzy są zadowoleni ech. Najgorsze, że upatrzyłam sobie już jedną sofkę i teraz sama nie wiem co robić , tym bardziej, że to biała skórka i pewnie może stracić urok po dłuższym okresie , ale ślicznie wygląda . Nie ma innych firm która robi w tym stylu sofy? ( bydgoskie odpadają) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto moja sofa i fotel poooo... chyba 5 latach użytkowania. Zdjęcie robione dzisiaj. Proszę nie zwracać uwagi na kfiotka w stanie agonii, bo trwa właśnie jego reanimacja. ;)

Poduszka po lewej stronie wytłuczona, bo tam trzyma głowę mąż w czasie ogladania TV. ;)

 

http://s1.zmniejszacz.pl/106/p4140074__245599.jpg

 

http://s1.zmniejszacz.pl/106/p4140075__211463.jpg

 

Powtórzę, że użytkowanie jest intensywne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli niekoniecznie mam się czym martwić, w tygodniu podejmę decyzję. W zasadzie model ten co mi sprzedawca w sklepie pokazał mi się podobał, tylko ta jakość mnie martwiła po moich przejściach z poprzednimi, a teoretycznie ich jakość miała być właśnie bardzo dobra ( wstawię kiedyś zdjęcie bo nie mogę znaleźć, ale to szycie było okropne). Jak już będzie nowa sofka w domku to wkleję zdjęcie . Pozdrawiam serdecznie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Witam Serdecznie

 

Troszeczkę czasu minęło, ale nie miałam chwili , żeby się pochwalić nowym nabytkiem. Już jest ponad tydzień w mieszkanku sofa i jestem jak na razie bardzo zadowolona. Wszystkie szycia bardzo ładne, ogólnie ślicznie wygląda, tylko tak ten biały jest przerażający, mam wrażenie, że zmienia się w oczach... Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie , mam nadzieję, że tylko takie będzie. Zrobiłam dwie foteczki. Ps. dzięki za poradnik w życiu sama bym nie wstawiła tych zdjęć. http://images38.fotosik.pl/1523/182edf5a292fc1c1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

 

Mam pytanie do posiadaczy sof firmy Gala Collezione co sądzicie o jakości ? Miałam z bydgoskich ale był problem z szyciem w jednym miejscu i zareklamowałam i sklep proponuje sofkę tej firmy właśnie. Jak uważacie to dobra firma? Znacie jeszcze jakieś firmy w tym przedziale cenowym 3000 do 4000? więcej nie planuję wydać, tym bardziej, że to nawet nie jest rozkładana sofa i tylko na 3 osoby, aha i musi być ze skórki oczywiście.

 

Z góry serdecznie dziękuje za podpowiedzi.

 

Marysia

 

my od przedwczoraj użytkujemy narożnik rozkładany firmy AEK Design z Gorzowa o nazwie Flores. Kosztował 2499,00zł, skórzany. Skórka mieciutka, wykonanie na pierwszy rzut oka całkiem przyzwoite. Zobaczymy co będzie pózniej.

Edytowane przez pionan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...