Nefer 15.10.2009 20:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Nefero widzę, że forum nadal jest treścią Twego barwnego inaczej życia A ja widzę, że nadal podbijasz wątek :) Ćwicz, ćwicz, może się w końcu coś uda z tym zrobić Mój nick brzmi : Nefer. Wiem, to trudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
antyranty 15.10.2009 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Nefero widzę, że forum nadal jest treścią Twego barwnego inaczej życia A ja widzę, że nadal podbijasz wątek :) Ćwicz, ćwicz, może się w końcu coś uda z tym zrobić Mój nick brzmi : Nefer. Wiem, to trudne Nefero, nasza Ty forumowa wyrocznio jak miło widzieć, że czuwasz i tak szybko reagujesz. Szkoda, że Twoje riposty są na takie nudne i takie przewidywalne. W maglu może byś i błyszczała, ale na mnie wrażenia nie robisz. Toczę sobie z Tobą te dyskusję tylko dlatego, że bawi mnie kiedy widzę jak się wysilasz i próbujesz błyskotliwie reagować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
batko lenin 15.10.2009 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 chyba czas na odstrzał sanitarny...Nefer, pożyczyć Ci "pepeszę"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 15.10.2009 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 . W maglu może byś i błyszczała, ale na mnie wrażenia nie robisz. . Nie można być aż tak pustym i walić do własnego posłanka. Musicie być z konkurencji !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 15.10.2009 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Kto jest bardziej wiarygodny: "WITAJ, nim zapytasz, poszukaj odpowiedzi" czy "NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE"? Nie kwestionuje jakości mebli RUST, nie widziałam ich na żywo. Ale skoro pojawiają się negatywne opinie w sprawie obsługi klienta, to firma nie powinna pisać "kłamiecie!", "wcale nie!" - bo to tylko ja ośmiesza.Powinna napisać "przepraszamy, zrobimy odpowiednie szkolenia dla naszych przedstawicieli", "mamy nadzieję, że to się już nie powtórzy". I to powoduje, że zamiast przeprosić się z niedoszłymi klientami, zmienić podejście, narasta konflikt między starymi użytkownikami forum a przedstawicielami firmy. I w tym konflikcie firma zawsze przegra.Co ma Nefer z tego, ze przestrzega innych użytkowników przez RUST? Nic. Co ma firma RUST z użytkowników? Ewentualnych klientów. Kto tu ma interes? Może zróbcie jakieś dni otwarte z promocjami. Jakiś kupon rabatowy dla forumowiczów - wtedy być może ktoś wyżej punktowany, będący autorytetem na forum, napisze "o, coś się zmieniło, polecam RUST!" Rany, co prawda nie rozważałam zakupów mebli w tym pułapie cenowym, ale jakoś po lekturze, chyba nawet dysponując funduszami, nie zdecydowałabym się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 16.10.2009 04:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Antyranty a co powiesz na takie hasło: "MebelRust - to my wybieramy klienta a nie on nas" Wiem że nie mam talentu ale staram się jak mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 16.10.2009 05:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Nefero widzę, że forum nadal jest treścią Twego barwnego inaczej życia ten to dopiero ma nudne życie - tylko meble i meble w dodatku tylko jednej firmy cóż człowiek może zgłupieć cały czas spędzając wśród taboretów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 16.10.2009 06:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 mój slogan, który przełamie tą bełkotliwą sztampe o tym jak cenimy, wierzymy i doceniamy.mój jest taki zwyłky, tak po ludzku, tak swojskomój slogan brzmi: tak jak facet śni o biuściebaba śni o kuchni w ruscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Michał i Magda 16.10.2009 06:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 tak jak facet śni o biuście baba śni o kuchni w ruscie Się uśmiałam z rana Może Mebel podłapie temat i ogłosi konkurs na slogan wśród forumowiczów. Zwycięzca dostanie adres salonu w którym obsługują klientów na poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 16.10.2009 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Rozmawiałem ponad godzinę z Dyr MRust,( okazało się że nawet studiowaliśmy na jednej uczelni na Sołaczu, ale ... pomijam fakt powątpiewania w naszą negatywną ocenę serwisu sprzedażnego ( przynajmniej w takim zakresie jak to jest prezentowane tutaj na forum) oraz mało profesjonalne wypowiedzi pracowników na forum to muszę oddać sprawiedliwość, że posty nasze na forum doprowadzają do niszczenia reputacji firmy bez możliwości jej odbudowania - a to niestety już większy problem.Tak naprawdę to cała negatywna atmosfera nie jest podsycana przez pracowników Rusta a poprzez ich konkurencję, byłych pracowników którzy się świetnie bawią dokopując Rustowi. Ja swojego zdana nie zmienię, Rust meble ma b. dobre, cena - jak kogo stać ale wg mnie adekwatna do inwestycji w jakości serwis sprzedażny i marketing przynajmniej ten który ja znam - na przyzwoitym poziomie, ale jak dostałem zimny kubeł wody przy pierwszym kontakcie w salonie odeszła mi ochota na dalszy kontakt z firmą . Czy usłyszałem przepraszam za słowa wypowiedziane pod naszym adresem w salonie - może. Takie małe pobrząkujące pomiędzy "niemożliwe z aby ta Pani w taki sposób ..... " a " .......staramy się być firmą wiarygodną, dbającą o klienta..." i ....prosimy o możliwość poprawy ponownej oceny i rzetelną weryfikację naszego serwisu ..... "Jak będę kupował drugą kuchnię - może wpadnę ponownie do salonu. Jeżeli mamy być wiarygodnym forum to powinniśmy przestać dokopywać leżącemu - on z nami tutaj nie ma szans a my wychodzimy na pieniaczy. A tak na marginesie, sławetny post Oli z Marketingu nie był napisany przez osobę wskazaną przez nick, więc ja przynajmniej Panią Olę z Marketingu przepraszam za uszczypliwe słowa pod jej adresem. Reasumując, zdania nie zmienię dopóki się nie przekonam na własnej skórze - wierzę w poprawę a przynajmniej w dobre chęci do zmian , przeprosiny przyjmuję - ale niszczyć reputację a starać się wymusić dobre zmiany to dwie różne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ngel 16.10.2009 06:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 tak jak facet śni o biuście baba śni o kuchni w ruscie Się uśmiałam z rana Może Mebel podłapie temat i ogłosi konkurs na slogan wśród forumowiczów. Zwycięzca dostanie adres salonu w którym obsługują klientów na poziomie oplułam monitor najpierw z powodu hasła a potem z powodu przyszłej, ewentualnej nagrody dziękuję za poranną dawkę humoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janek_h 16.10.2009 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 w sumie dobra taktyka obsłużyć dobrze klienta (każdy pewnie potrafi, nie każdy i nie zawsze chce) następnie odesłać go na forum co taki klient napisze teraz? to nie prawda, że jest zła obsługa to trochę tak jakby Doda zaprosiła kogoś kto jej nigdy nie widział w akcji do domu i zaproponowała wspólną modlitwę, a potem odesłała na forum o sobie Może i cyrk, ale zaczynam rozumiec po co mnie tu odesłali (na tym forum siedzą chyba tylko ludzie, którzy ostrzą żeby na Rusta!). Nie narzekałbym jakby Doda zaprosiła mnie (i moją żone ) do domu, by chciażby się pomodlić lub np. poczytac przepisy kulinarne- pewno bym cos ciekawego (albo moja żona) na tym jej forum o tym napisał btw nowy slogan powinien stać się na stale haslem rusta;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 16.10.2009 11:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Tak naprawdę to cała negatywna atmosfera nie jest podsycana przez pracowników Rusta a poprzez ich konkurencję, byłych pracowników którzy się świetnie bawią dokopując Rustowi. Wierzyć, nie wierzyć? Wiara czyni cuda a (parafrazując) słuchawka przyjmie wszystko. Skoro Rust jest tak wszechmogący (vide usunięcie negatywnego wątku) to może on spowoduje że przy postach pojawi się dopisek "wysłano z IP:...." Może to ukróci pojawianie się na tym forum (a nie tylko w tym wątku) wszelkiej maści jednorazówek i kalkomanii. Bo na chwilę obecną jest to jeden wielki znak zapytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 16.10.2009 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Wierzyć, nie wierzyć? . Ja jestem w stanie uwierzyć - o czym pisałem wyżej, że Ci wszyscy jednopostowcy to może być konkurencja. Ale zakładam też, że Pan Mebel nie jest konkurencją ale przedstawicielem MR -a Jego zachowanie i brak tego jednego głupiego przepraszam, przyznania, że nie mógł być obecny przy wszystkich rozmowach we wszystkich salonach i coś mogło być na rzeczy i nie tak ale szkolą szkolą szkolą, wsłuchują się wsłuchują się wsłuchują się....w to co mówi klient i jest na pewno lepiej i paplanie tej marketingowej papy jest nie do przyjęcia. Meble może i super, cena to rzecz względna ale oficjalna linia obrony i jakość dialogu to tragedia jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 16.10.2009 13:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Wierzyć, nie wierzyć? . Ja jestem w stanie uwierzyć - o czym pisałem wyżej, że Ci wszyscy jednopostowcy to może być konkurencja. Ale zakładam też, że Pan Mebel nie jest konkurencją ale przedstawicielem MR -a Jego zachowanie i brak tego jednego głupiego przepraszam, przyznania, że nie mógł być obecny przy wszystkich rozmowach we wszystkich salonach i coś mogło być na rzeczy i nie tak ale szkolą szkolą szkolą, wsłuchują się wsłuchują się wsłuchują się....w to co mówi klient i jest na pewno lepiej i paplanie tej marketingowej papy jest nie do przyjęcia. Meble może i super, cena to rzecz względna ale oficjalna linia obrony i jakość dialogu to tragedia jakaś. Podpisuję się pod tym. Nie odzywałbym sie wogóle tutaj ale sposób poprawiania reputacji przez podstawione osoby w wykonaniu MebelRust jest żenujący. Jeżeli to konkurencja to jakaś wyższa szkoła jazdy Firma psuje sobie reputację wdając się w takie przepychanki więc być może... Mimo wszystko zdarzyło się cos nie tak, przepraszamy, poprawimy się wystarczyłoby a nie udawanie że to tylko zmowa konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 16.10.2009 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Firma psuje sobie reputację wdając się w takie przepychanki więc być może... . Ja np osobiście mam tak, że jak jakiś fachowiec mi coś popsuje, żle mnie obsłuży a na moją reklamację odpowiada: Fakt, spierdzieliłem, poprawiam, przepraszam, to był jednostkowy przypadek. I się nie tłumaczy i nie papla głupot - to zyskuje w moich oczach i będe go polecał każdemu po wsze czasy . Tak więc moim zdaniem jeżeli obydwa watki (ten i ten usuniety) byłyby mądrze poprowadzone i "wymoderowane" przez Pana Mebel - to miałby jeszcze reklamę za darmo i pierwszy odwiedziłbym salon (a po pierwszym usunietym wątku projektując kuchnie omijałem ich szerokim łukiem). A tak to moim zdaniem wsysa ich ta kupa w jaką wdepnęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
antyranty 16.10.2009 18:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Antyranty a co powiesz na takie hasło: "MebelRust - to my wybieramy klienta a nie on nas" Wiem że nie mam talentu ale staram się jak mogę. rozumiem, że mam ocenić Twoje umiejętności jako copywriter'a ciesze się, że z całego forum akurat ja jestem dla Ciebie autorytetem, miło mi że liczysz się z moim zdaniem i skoro pytasz o opinię to proszę bardzo : nie masz talentu, ale widać że starasz się jak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
antyranty 16.10.2009 19:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 . W maglu może byś i błyszczała, ale na mnie wrażenia nie robisz. . Nie można być aż tak pustym i walić do własnego posłanka. Musicie być z konkurencji !!! wow cóż za przenikliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
antyranty 16.10.2009 19:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Rozmawiałem ponad godzinę z Dyr MRust,( okazało się że nawet studiowaliśmy na jednej uczelni na Sołaczu, ale ... pomijam fakt powątpiewania w naszą negatywną ocenę serwisu sprzedażnego ( przynajmniej w takim zakresie jak to jest prezentowane tutaj na forum) oraz mało profesjonalne wypowiedzi pracowników na forum to muszę oddać sprawiedliwość, że posty nasze na forum doprowadzają do niszczenia reputacji firmy bez możliwości jej odbudowania - a to niestety już większy problem. Tak naprawdę to cała negatywna atmosfera nie jest podsycana przez pracowników Rusta a poprzez ich konkurencję, byłych pracowników którzy się świetnie bawią dokopując Rustowi. Ja swojego zdana nie zmienię, Rust meble ma b. dobre, cena - jak kogo stać ale wg mnie adekwatna do inwestycji w jakości serwis sprzedażny i marketing przynajmniej ten który ja znam - na przyzwoitym poziomie, ale jak dostałem zimny kubeł wody przy pierwszym kontakcie w salonie odeszła mi ochota na dalszy kontakt z firmą . Czy usłyszałem przepraszam za słowa wypowiedziane pod naszym adresem w salonie - może. Takie małe pobrząkujące pomiędzy "niemożliwe z aby ta Pani w taki sposób ..... " a " .......staramy się być firmą wiarygodną, dbającą o klienta..." i ....prosimy o możliwość poprawy ponownej oceny i rzetelną weryfikację naszego serwisu ..... " Jak będę kupował drugą kuchnię - może wpadnę ponownie do salonu. Jeżeli mamy być wiarygodnym forum to powinniśmy przestać dokopywać leżącemu - on z nami tutaj nie ma szans a my wychodzimy na pieniaczy. A tak na marginesie, sławetny post Oli z Marketingu nie był napisany przez osobę wskazaną przez nick, więc ja przynajmniej Panią Olę z Marketingu przepraszam za uszczypliwe słowa pod jej adresem. Reasumując, zdania nie zmienię dopóki się nie przekonam na własnej skórze - wierzę w poprawę a przynajmniej w dobre chęci do zmian , przeprosiny przyjmuję - ale niszczyć reputację a starać się wymusić dobre zmiany to dwie różne sprawy. Rezi zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 16.10.2009 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2009 Nie odwracaj kota, to nie nasze posty tylko "...fakt powątpiewania w naszą negatywną ocenę serwisu sprzedażnego ( przynajmniej w takim zakresie jak to jest prezentowane tutaj na forum) oraz mało profesjonalne wypowiedzi pracowników na forum..." niszczą reputację tej firmy. Wystarczy zmienić politykę i będzie ok. "...Tak naprawdę to cała negatywna atmosfera nie jest podsycana przez pracowników Rusta a poprzez ich konkurencję, byłych pracowników którzy się świetnie bawią dokopując Rustowi. Ignorujmy zatem różnych antyrantych jednopostowych. Jeżeli mamy być wiarygodnym forum to powinniśmy przestać dokopywać leżącemu - on z nami tutaj nie ma szans a my wychodzimy na pieniaczy. Oni faktycznie tutaj nie mają szans póki zachowują się tak jak zachowują, podważając wiarygodność niezadowolonych z jakichś powodów klientów. Tak jak każda firma która będzie podobnie postępować. Uważasz że ci niezadowoleni to pieniacze? Hmmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.