seven 04.12.2007 12:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Na klatce schodowej mam włącznik na górze i na dole tak, że mogłem gasić i zapalać światło którym chciałem. Ale coś się zepsuło i nie działało tak jak powinno. Gdy zgasiłem na dole to nie mogłem zapalić na górze i odwrotnie. Myślałem, że włącznik się zepsuł to wymieniłem oba i zapomniałem zerknąć jak były podłączone te stare. Mieszałem przewodami i niestety nie mogę podłaczyć tak, żeby było dobrze. Już zaczynam myśleć, że zepsuło się coś innego niż włączniki.Może ktoś mi pomorze zanim wezwę elektryka ? Dodam tylko, że jestem kompletnym laikiem co do elektryki i nie rozumiem tych schematów, nie potrafie ich czytać.W puszkach wystają 3 przewody do podłaczenia włącznika (zielono-żółty, niebieski, czarny) A czy któryś z tych przewodów trzeba połączyć z innym przewodem razem we włączniku, czy wszystkie osobno? We włączniku są trzy podwójne wejścia na przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ardziu 04.12.2007 17:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Dodam tylko, że jestem kompletnym laikiem co do elektryki i nie rozumiem tych schematów, nie potrafie ich czytać. nie chciałem tego mówić, ale po chwili zastanowienia jednak napiszę: wezwij elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 04.12.2007 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Jak mamy Ci pomóc, skoro nie umiesz czytać schematów? Wezwij kogoś kto się na tym zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
seven 04.12.2007 20:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 No to raczej wezwę elektryka.Swoją drogą myślałem, że nie jest to na tyle skomplikowane aby nie można było zrobić tego samemu z Waszą pomocą. Nawet jeżeli nie znam się na schematach.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania