Gość 22.08.2003 18:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2003 Wprawdzie opisałem przypadek w wątku WNĘTRZA "Porta - czy ........", ale szukam pocieszenia w odpowiedniejszym dziale. Kupiłem 6 sztuk drzwi - 1000zł / sztukę i zamiast 6 drzwi jak z wystawy sklepowej dostałem z dużą iloscia zalakierowanych błędów i niby łączeń technologicznych jednym słowem niedoróbek. Jestem zdegustwany, zniechęcony i co najgorsze nie mam już sił na reklamacje i tego typu rozmowy. Jak można coś takiego wypuścić do klienta, płacę dużo kasy ciesząc się że tym wyrzeczeniem podniosę estetykę domu, a w efekcie okazuje się ,że lepszy efekt miałbym kupując tanie drzwi z jakiegokolwiek supermarketu, przynajmniej wchodząc do domu nie myslał zawsze patrząc na drzwi- ale buble. To ze goście będą mówić - "o widzę że popękały ci futryny, szkoda bo drzwi ładne" przeżyje.Jeśli macie coś na pocieszenie piszcie, tylko proszę nie radźcie mi abym walczył w sprawie reklamcji, bo nie mam już sił ani ochoty. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 22.08.2003 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2003 Idzie weekend-odpocznij sobie od tego tematu. A w poniedziałek ...zabieraj się do walki z Portą. To są za duże pieniądze i za duże niedoróbki,żebyś to odpuścił. Napisz oficjalne pismo i zażądaj wymiany drzwi na wolne od wad. Tylko wal od razu na samiuśką górę i złóż przy okazji skargę na handlowca. W razie czego wpadaj zaczerpnąć powietrza i rady. Ktoś już miał takie problemy,chyba Luśka. Bo chyba takich drzwi nie da się pokochać? Pozdrawiam A ja w takim razie odpuszczę sobie Portę,choć też nastawiłam się na nią. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-143934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ma 23.08.2003 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2003 Zdecydowanie nie odpuszczaj zlodziejom i partaczom, walcz o swoje! Chyba ze masz za duzo forsy i szczery zamiar wymiany drzwi w ciagu najblizszych lat. Jak nie sprobujesz walczyc, to do konca bedziesz mial sam siebie za ostatniego dupka. Jesli czegos nie dopatrzyles i z twojej winy nie masz jak tego partactwa wymienic, to wez kubel farby, zasmaruj gustownie niedorobki i zapomnij Jesli jednak masz jakakolwiek szanse wygrac, to czemu rezygnowac??? Glowa do gory i do przodu! Pozdrawiam. ma Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-144026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 23.08.2003 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2003 Popieram! Nie daj się cwaniaczkom!! To nie czerstwa bułka, o której jutro zapomnisz! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-144052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 28.08.2003 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2003 Popieram...nie odpuszczaj Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-146358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 31.08.2003 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2003 Cześć, to ja. Nie odpuszczaj Porcie tych drzwi!!! Ja reklamowałam 3 razy i wymienili wszystkie wadliwe. Oni biorą ludzi na przetrzymanie! Po ostatniej reklamacji przyjechał ekspert na ocenę i zapytałam, czy im opłaca się robienie takich bubli. No bo pewno dlatego tak długo czeka się na drzwi, że połowa ich bieżącej produkcji, to reklamacje. I może jednak warto po prostu od razu robić dobrze, a nie świecić oczami. tym bardziej, że mają ISO iles tam, a to przyzwoitą firmę powinno zobowiązywać. Nie wiem czy ta rozmowa pomogła, ale drzwi wymienili na NAPRAWDĘ bez wad. Czyli mozna. Trzymam kciuki !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-147279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szadam 01.09.2003 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2003 Andrzej trochę ciebie rozumiem. Jle można pieniędzy i czasu stracić na załatwianie reklamacji. Jak już forsa jest po ich stronie to tracą klijenta z pola widzenia. Ale nie martw się. Na to się zwraca uwagę tylko w pierwszej chwili potem to zniknie w tle. Ja na przełomie tego roku miałem spore chocki klocki z PZU po tym jak puknięto moje auto. Szkoda gadać. Cały czas obiecuję sobie, że kidyś to im dam popalić, ale ciągle brak mi czasu. A tak wogóle może by tak wydać taki znaczek - członek forum muratora, a na forum zrobić link PARTACZE WYMIANA DOŚWIADCZEŃ. W sumie trochę ludzi to czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-147561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiek 02.09.2003 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2003 ISO ileśtam oznacza, że producent zapewnia powtarzalność. Zawsze produkt jest taki sam. Może w przypadku PORTY to oznacza, że zawsze buble, potem przeboje z reklamacjami, a dobre dopiero po trzeciej . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-148176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 02.09.2003 22:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2003 Oj tak, tak, Kaśku Właśnie to zarządzanie jakością i powtarzalnością obejmuje w Porcie produkcję 50 % bubli! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-148453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szadam 04.09.2003 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2003 Wczoraj byłem w firmie która na naszym terenie zajmuje się sprzedażą i montażem okien. W uzupełnieniu swojej oferty mieli Portę. Coś zgadało się o internecie i oczywista naszym forum. Wspomniałem o tych nagatywnych doświadczeniach z portą, a oni mi na to że zrezygnowali z dostaw i montażu tych drzwi. Właśnie ze względu na reklamacje porty ich chamski sposób traktowania ( typu jak zostanie zamontowany zamek lub wkręci się zawiasy to drzwi tracą gwarancję). Jak widać coś w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-149152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 04.09.2003 09:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2003 I tak padają słabe firmy... DOBIĆ!!! http://obrazki.babiniec.pl/Broń/bomba.gif Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-149196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Becik 08.09.2003 11:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2003 My też mamy problem: kilka tygodni temu złożyliliśmy reklamecję na drzwi zewnętrzne i 1 okno ( do 2 różnych firm ) i do dziś od żadnej z nich nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Czy ktoś mógłby mi podać namiar na jakąś instytucję do której można się poskarżyć na takie niesolidne firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-150766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 08.09.2003 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2003 Becik, zobacz te strony: Federacja Konsumentów Powiatowi Rzecznicy Konsumentów Gdzie się skarżyć w Warszawie a dla wszystkich Gwałt na konsumencie I pozdrowienia dla HenoK'a i Jasia, że mnie nauczyli tak ślicznie wklejać Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-150955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Becik 03.10.2003 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2003 Ponury, dziękuję za linki . Dziś mają do nas przyjechać przedstawiciele producenta naszych drzwi. Jak udało mi się ich ściągnąć? Otóż wysłałam do sprzedawcy maila o treści: "W związku z brakiem reakcji na naszą reklamację drzwi zewnętrznych .. z dnia .. pragnę poinformować, że w najbliższych dniach zamierzam oddać sprawę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Z poważaniem Becik tel. .." I dopiero wtedy doczekaliśmy się jakiejś konkretnej reakcji z ich strony . Wcześniej, gdy się przypominaliśmy, odsyłali nas od Kajfasza do Annasza... Miałam wnosić skargę od razu, ale mam miękkie serce i stwierdziłam że dam im szansę , ale nie żartowałam i jeśli nie uznają naszej reklamacji, sprawę do rzecznika przekażemy. Teraz będzie podobny mailik do sprzedawcy okien... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/9514-drzwi-poraka/#findComment-164209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.