Gość 22.08.2003 18:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2003 Wprawdzie opisałem przypadek w wątku WNĘTRZA "Porta - czy ........", ale szukam pocieszenia w odpowiedniejszym dziale. Kupiłem 6 sztuk drzwi - 1000zł / sztukę i zamiast 6 drzwi jak z wystawy sklepowej dostałem z dużą iloscia zalakierowanych błędów i niby łączeń technologicznych jednym słowem niedoróbek. Jestem zdegustwany, zniechęcony i co najgorsze nie mam już sił na reklamacje i tego typu rozmowy. Jak można coś takiego wypuścić do klienta, płacę dużo kasy ciesząc się że tym wyrzeczeniem podniosę estetykę domu, a w efekcie okazuje się ,że lepszy efekt miałbym kupując tanie drzwi z jakiegokolwiek supermarketu, przynajmniej wchodząc do domu nie myslał zawsze patrząc na drzwi- ale buble. To ze goście będą mówić - "o widzę że popękały ci futryny, szkoda bo drzwi ładne" przeżyje.Jeśli macie coś na pocieszenie piszcie, tylko proszę nie radźcie mi abym walczył w sprawie reklamcji, bo nie mam już sił ani ochoty. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 22.08.2003 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2003 Idzie weekend-odpocznij sobie od tego tematu. A w poniedziałek ...zabieraj się do walki z Portą. To są za duże pieniądze i za duże niedoróbki,żebyś to odpuścił. Napisz oficjalne pismo i zażądaj wymiany drzwi na wolne od wad. Tylko wal od razu na samiuśką górę i złóż przy okazji skargę na handlowca. W razie czego wpadaj zaczerpnąć powietrza i rady. Ktoś już miał takie problemy,chyba Luśka. Bo chyba takich drzwi nie da się pokochać? Pozdrawiam A ja w takim razie odpuszczę sobie Portę,choć też nastawiłam się na nią. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ma 23.08.2003 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2003 Zdecydowanie nie odpuszczaj zlodziejom i partaczom, walcz o swoje! Chyba ze masz za duzo forsy i szczery zamiar wymiany drzwi w ciagu najblizszych lat. Jak nie sprobujesz walczyc, to do konca bedziesz mial sam siebie za ostatniego dupka. Jesli czegos nie dopatrzyles i z twojej winy nie masz jak tego partactwa wymienic, to wez kubel farby, zasmaruj gustownie niedorobki i zapomnij Jesli jednak masz jakakolwiek szanse wygrac, to czemu rezygnowac??? Glowa do gory i do przodu! Pozdrawiam. ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 23.08.2003 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2003 Popieram! Nie daj się cwaniaczkom!! To nie czerstwa bułka, o której jutro zapomnisz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 28.08.2003 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2003 Popieram...nie odpuszczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 31.08.2003 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2003 Cześć, to ja. Nie odpuszczaj Porcie tych drzwi!!! Ja reklamowałam 3 razy i wymienili wszystkie wadliwe. Oni biorą ludzi na przetrzymanie! Po ostatniej reklamacji przyjechał ekspert na ocenę i zapytałam, czy im opłaca się robienie takich bubli. No bo pewno dlatego tak długo czeka się na drzwi, że połowa ich bieżącej produkcji, to reklamacje. I może jednak warto po prostu od razu robić dobrze, a nie świecić oczami. tym bardziej, że mają ISO iles tam, a to przyzwoitą firmę powinno zobowiązywać. Nie wiem czy ta rozmowa pomogła, ale drzwi wymienili na NAPRAWDĘ bez wad. Czyli mozna. Trzymam kciuki !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szadam 01.09.2003 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2003 Andrzej trochę ciebie rozumiem. Jle można pieniędzy i czasu stracić na załatwianie reklamacji. Jak już forsa jest po ich stronie to tracą klijenta z pola widzenia. Ale nie martw się. Na to się zwraca uwagę tylko w pierwszej chwili potem to zniknie w tle. Ja na przełomie tego roku miałem spore chocki klocki z PZU po tym jak puknięto moje auto. Szkoda gadać. Cały czas obiecuję sobie, że kidyś to im dam popalić, ale ciągle brak mi czasu. A tak wogóle może by tak wydać taki znaczek - członek forum muratora, a na forum zrobić link PARTACZE WYMIANA DOŚWIADCZEŃ. W sumie trochę ludzi to czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiek 02.09.2003 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2003 ISO ileśtam oznacza, że producent zapewnia powtarzalność. Zawsze produkt jest taki sam. Może w przypadku PORTY to oznacza, że zawsze buble, potem przeboje z reklamacjami, a dobre dopiero po trzeciej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 02.09.2003 22:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2003 Oj tak, tak, Kaśku Właśnie to zarządzanie jakością i powtarzalnością obejmuje w Porcie produkcję 50 % bubli! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szadam 04.09.2003 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2003 Wczoraj byłem w firmie która na naszym terenie zajmuje się sprzedażą i montażem okien. W uzupełnieniu swojej oferty mieli Portę. Coś zgadało się o internecie i oczywista naszym forum. Wspomniałem o tych nagatywnych doświadczeniach z portą, a oni mi na to że zrezygnowali z dostaw i montażu tych drzwi. Właśnie ze względu na reklamacje porty ich chamski sposób traktowania ( typu jak zostanie zamontowany zamek lub wkręci się zawiasy to drzwi tracą gwarancję). Jak widać coś w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 04.09.2003 09:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2003 I tak padają słabe firmy... DOBIĆ!!! http://obrazki.babiniec.pl/Broń/bomba.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Becik 08.09.2003 11:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2003 My też mamy problem: kilka tygodni temu złożyliliśmy reklamecję na drzwi zewnętrzne i 1 okno ( do 2 różnych firm ) i do dziś od żadnej z nich nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Czy ktoś mógłby mi podać namiar na jakąś instytucję do której można się poskarżyć na takie niesolidne firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 08.09.2003 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2003 Becik, zobacz te strony: Federacja Konsumentów Powiatowi Rzecznicy Konsumentów Gdzie się skarżyć w Warszawie a dla wszystkich Gwałt na konsumencie I pozdrowienia dla HenoK'a i Jasia, że mnie nauczyli tak ślicznie wklejać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Becik 03.10.2003 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2003 Ponury, dziękuję za linki . Dziś mają do nas przyjechać przedstawiciele producenta naszych drzwi. Jak udało mi się ich ściągnąć? Otóż wysłałam do sprzedawcy maila o treści: "W związku z brakiem reakcji na naszą reklamację drzwi zewnętrznych .. z dnia .. pragnę poinformować, że w najbliższych dniach zamierzam oddać sprawę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Z poważaniem Becik tel. .." I dopiero wtedy doczekaliśmy się jakiejś konkretnej reakcji z ich strony . Wcześniej, gdy się przypominaliśmy, odsyłali nas od Kajfasza do Annasza... Miałam wnosić skargę od razu, ale mam miękkie serce i stwierdziłam że dam im szansę , ale nie żartowałam i jeśli nie uznają naszej reklamacji, sprawę do rzecznika przekażemy. Teraz będzie podobny mailik do sprzedawcy okien... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.