Remiks 12.12.2015 17:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 U mnie zrobił pieco-kominek pewien prawdziwy fachura i do tego terminowy i nawet raz mnie ździebko op..... bo marudziłem, a mimo to zdecydowałem się na niego. Wszystko obgadaliśmy telefonicznie i e-mail"em. Terminu dotrzymał, wziął tyle na ile się omówiliśmy i gdybym miał jeszcze raz robić coś z tej branży nie wahałbym się przez chwilę. Ekipa z szefem przyjechała do mnie z miejscowości odległej 500km od mojej chałupy i nie było żadnego problemu. Mimo, że nie zapłaciłem mało to jeszcze go polubiłem, z jego firmą aż miło mieć do czynienia, wiem że robił też w Krakowie i okolicach. Teraz ilekroć chcę rozpalić w moim piecyku to mi się morda śmieje, czego i Wam wszystkim życzę po wizycie jakiegokolwiek fachowca. No przecież wszyscy wiedzą kto Ci piecyk budował, Piotr tam wypieków dostanie od tego chwalenia;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki Piotr Batura 12.12.2015 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 No przecież wszyscy wiedzą kto Ci piecyk budował, Piotr tam wypieków dostanie od tego chwalenia;-) Oj tam, oj tam...Jakoś to zniosę. Janusz! Może sprzedaj tą swoją chałupę i zbuduj wyżej, z widokiem na Giewont....Piecyk też dopracujemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janusz_21 13.12.2015 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Ja tak chciałem coś powiedzieć raczej anonimowo a Wy mnie "w mordę" znaleźliście. Piotrze jeszcze raz dziękuję a na Giewont patrzeć nie muszę, widok z moich okien mi wystarcza a jak już to musiałaby być nowa chałupa z widokiem na Lwów i okolice lub Karkonosze. Za dużo ludzi chce widzieć Tatry i dlatego tam taki ścisk i chałupa na chałupie a tego nie lubię mimo iż miastowy, a może tym bardziej.Remix a Ty się nie "czepiaj" gdybyś poznał osobiście tego "Typa" to byś mu jeszcze flaszkę postawił i to kto wie czy nie skrzynkę. Pisząc chciałem podpowiedzieć takim jak ja którzy miotają się przy wyborze fachowca. Jak to dobrze, że już nie będę miał "przyjemności" gościć u siebie rożnych obszczymurków czyli pseudo fachowców, no chyba, że jeszcze raz. Niestety przewinęło się ich paru dlatego mam uznanie, wiesz dla kogo a reszta niech się domyśla. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez janusz_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Remiks 13.12.2015 08:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Remix a Ty się nie "czepiaj" gdybyś poznał osobiście tego "Typa" to byś mu jeszcze flaszkę postawił i to kto wie czy nie skrzynkę. Pisząc chciałem podpowiedzieć takim jak ja którzy miotają się przy wyborze fachowca. Jak to dobrze, że już nie będę miał "przyjemności" gościć u siebie rożnych obszczymurków czyli pseudo fachowców, no chyba, że jeszcze raz. Niestety przewinęło się ich paru dlatego mam uznanie, wiesz dla kogo a reszta niech się domyśla. Ja się "czepiam"? "Typa" Piotra nie znam niestety osobiście ale na flaszkę ma zaproszenie już dawno tylko coś mu nie po drodze w Karkonosze;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janusz_21 13.12.2015 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 @Remiks - myślę, że się nie obraziłeś bo nie to było moim zamiarem. Polubiłem również Ciebie i podziwiam i to co potrafiłeś zrobić sam! Do mnie też miał przyjechać na flaszkę i kurna nie przyjechał. Wszystkim kombinującym co postawić w chałupie tak żeby to miało sens polecam wątek - https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiO3sH3xtjJAhWHjQ8KHYNtCHkQFggtMAA&url=http%3A%2F%2Fforum.muratordom.pl%2Fshowthread.php%3F172514-Taki-sobie-piecyk-ceramiczny&usg=AFQjCNH0PoZ67CvbvrUYUTzW1rYUi6xwUg&bvm=bv.109910813,d.ZWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
caymann6 13.12.2015 13:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Witam. Ja z uslugi Pana Wojcieszko jestem zadowolony. Pale juz drugi sezon w kominku i jak narazie wszystko jest ok. Doradził nam jak zaaranżować kominek oraz udzielił fachowych i praktycznych porad jak efektywnie palić. System dgp dziala bez zarzutu. Cena adekwatna do jakosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robssson 06.05.2016 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Witam Ma ktoś jakieś doświadczenie z wymienioną w temacie firmą specjalizującą się w montażu kominków? Jak oceniacie fachowość, rzetelność, ceny?? Pozdrawiam Wszystkie pozytywne komentarze są dlatego że nie mają problemów z samym urządzeniem. Niestety zazwyczaj człowieka poznaje się po tym jak już się coś stanie. Ja kupiłem u tego pana kominek za ok 11 tyś MCZ forma 90. Wkład polecany przez Pana Wojcieszko jako "mercedes". Niestety po półtora sezonu wyrobił się zawias który został wymieniony przez tego pana i było ok. Niestety po kolejnym sezonie zawias zepsuł się po raz kolejny co świadczy o jakiejś wadzie tego akurat egzemplarza lub wadliwym zamontowaniu wkładu. I tu niestety już Pan Wojcieszko nie chce brać odpowiedzialności za swoją pracę a nie umie znaleźć przyczyny takiego stanu... w efekcie nie pale w tym kominku bo koszt kpl zawiasów to 100 euro. Jesteśmy z żoną mega rozżaleni na tego "fachowca" i szczerze nie polecamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zdun Darek B 07.05.2016 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Czy nie sądzie że problem tkwi raczej w firmie MCZ ? Dla mnie jednym z kryteriów podstawowych wyboru dostawcy wkładów kominkowych jest SERWIS , kto prowadzi naprawy serwisowe sprzedawca /monter czy producent ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki Piotr Batura 07.05.2016 10:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Jest sporo firm, które na takim podejściu żerują...produkt nie najlepszy, ale uśmiechnięty serwisant w drzwiach na zawołanie... Kominek ma być solidny, trwały i do palenia...Serwis, to żadna łacha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robssson 02.06.2016 11:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Czy nie sądzie że problem tkwi raczej w firmie MCZ ? Dla mnie jednym z kryteriów podstawowych wyboru dostawcy wkładów kominkowych jest SERWIS , kto prowadzi naprawy serwisowe sprzedawca /monter czy producent ... czyli rozumiem że ktoś kto sprzedaje produkt montuje go nie bierze odpowiedzialności za "może" wadliwe zamontowanie??? nie żartuj sobie. Jak coś jest na gwarancji to uderzam do punktu/sklepu gdzie go kupiłem a nie do siedziby firmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robssson 02.06.2016 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Jest sporo firm, które na takim podejściu żerują...produkt nie najlepszy, ale uśmiechnięty serwisant w drzwiach na zawołanie... Kominek ma być solidny, trwały i do palenia...Serwis, to żadna łacha... no to jest idealny komentarz... niestety ja zostałem z wadliwym kominkiem za 11 tys. Mcz przyjechał pooglądał i powiedział że teraz to już jest po gwarancji i tyle. Ja pisałem posta bo uważam że ktoś kto sprzedaje produkt jest za niego w pewnym stopniu odpowiedzialny, zwłaszcza że go jeszcze instaluje. Wg mojej opinii Pan Wojcieszko jest dobry miły jak sprzedaje ... a póxniej radz sobie sam... dlatego nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lechoski 02.06.2016 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Po gwarancji. Bo gdy był na gwarancji serwis sprawowala ww firma zamiast producent. Podobny wkład kupiłbys za połowę kwoty, a gdyby doszło do reklamacji w drzwiach stanął by uśmiechnięty serwisant. Może i serwis to żadna łacha ... Rozsądnym zalecam sprawdzenie przed zakupem czy wybrany wkład posiada fabryczny serwis, czy serwis prowadzi pan Wojtas czy inny Kowalski no to jest idealny komentarz... niestety ja zostałem z wadliwym kominkiem za 11 tys. Mcz przyjechał pooglądał i powiedział że teraz to już jest po gwarancji i tyle. Ja pisałem posta bo uważam że ktoś kto sprzedaje produkt jest za niego w pewnym stopniu odpowiedzialny, zwłaszcza że go jeszcze instaluje. Wg mojej opinii Pan Wojcieszko jest dobry miły jak sprzedaje ... a póxniej radz sobie sam... dlatego nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robssson 03.06.2016 06:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Po gwarancji. Bo gdy był na gwarancji serwis sprawowala ww firma zamiast producent. Podobny wkład kupiłbys za połowę kwoty, a gdyby doszło do reklamacji w drzwiach stanął by uśmiechnięty serwisant. Może i serwis to żadna łacha ... Rozsądnym zalecam sprawdzenie przed zakupem czy wybrany wkład posiada fabryczny serwis, czy serwis prowadzi pan Wojtas czy inny Kowalski gdy zaczęły się problemy to wkład był na gwarancji a Pan instalator przeciągał sprawę tak długo że gwarancja minęła... i oto mam również żal do tego Pana że nie załatwił sprawy do końca. Do dzisiaj nie wiem dlaczego zawiasy po eksploatacji 1,5 roku się wyrabiają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki Piotr Batura 03.06.2016 06:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 gdy zaczęły się problemy to wkład był na gwarancji a Pan instalator przeciągał sprawę tak długo że gwarancja minęła... i oto mam również żal do tego Pana że nie załatwił sprawy do końca. Do dzisiaj nie wiem dlaczego zawiasy po eksploatacji 1,5 roku się wyrabiają... Bo może spawał je, albo wymyślił ktoś, kto nie powinien tam pracować? Warto rozeznać sytuację zanim się coś kupi. Do mojego salonu przychodzą ludzie kupić MOJĄ usługę. A co ja im sprzedam, to sprawa wtórna. Ma działać! Ja za to odpowiadam. Jak producent miga się z serwisem, wynocha! Ale taką sytuację tworzyłem latami. Na początku też sprzedawałem jak leci. Co chciał klient i co popadnie...Nie tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zdun Darek B 03.06.2016 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Istotne jest aby PRODUCENT miała w zanadrzu własną grupę serwisową która działa na terenie naszego kraju , także na czas po gwarancji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lechoski 03.06.2016 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 kit z zawiasami, gdybyś miał normalną gwarancję dawno byś o nich zapomniał. producent gdyby przyjechał jego serwis, też wiedziałby co poprawić w swoim produkcie. niestety najwidoczniej to nie koniecznie jest dla wszystkich aż tak ważne. ważne że kowalski kupuje, kowalski "serwisuje" a producent ma wszystko za przeproszeniem w dupie . gdy zaczęły się problemy to wkład był na gwarancji a Pan instalator przeciągał sprawę tak długo że gwarancja minęła... i oto mam również żal do tego Pana że nie załatwił sprawy do końca. Do dzisiaj nie wiem dlaczego zawiasy po eksploatacji 1,5 roku się wyrabiają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lechoski 03.06.2016 21:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 a na koniec siedzi swistak i zawija wszystko w sreberka Bo może spawał je, albo wymyślił ktoś, kto nie powinien tam pracować? Warto rozeznać sytuację zanim się coś kupi. Do mojego salonu przychodzą ludzie kupić MOJĄ usługę. A co ja im sprzedam, to sprawa wtórna. Ma działać! Ja za to odpowiadam. Jak producent miga się z serwisem, wynocha! Ale taką sytuację tworzyłem latami. Na początku też sprzedawałem jak leci. Co chciał klient i co popadnie...Nie tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.