Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wieje z wentylacji na kominku


Joanienkuss

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Zupełnie nie znam się na budowie kominków itp zatem zdecydowałam sie zapytać tutaj.

Czy mogę zaślepić otwór, który pokazany jest na zdjęciu?

wentylacja.jpg

Czy ta wentylacja jest bardzo niezbędna? Gdy stoję obok to czuć powiew zimnego powietrza, gdy przyłożyć tam rękę to po prostu czuć wiatr. Miliony monet wydaje się na ogrzewanie żeby po prostu tak zimne powietrze sobie wlatywało do pomieszczenia?:/ no tak być nie może (mam nadzieję). Rano jak schodzę do salonu to jest bardzo zimno i czuć właśnie takie b.chłodne powietrze.

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi czy mogę to zaślepić albo może jakiś inny sposób żeby coś z tym zrobić?

 

pozdrawiam

wentylacja.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Zupełnie nie znam się na budowie kominków itp zatem zdecydowałam sie zapytać tutaj.

Czy mogę zaślepić otwór, który pokazany jest na zdjęciu?

[ATTACH=CONFIG]408305[/ATTACH]

Czy ta wentylacja jest bardzo niezbędna? Gdy stoję obok to czuć powiew zimnego powietrza, gdy przyłożyć tam rękę to po prostu czuć wiatr. Miliony monet wydaje się na ogrzewanie żeby po prostu tak zimne powietrze sobie wlatywało do pomieszczenia?:/ no tak być nie może (mam nadzieję). Rano jak schodzę do salonu to jest bardzo zimno i czuć właśnie takie b.chłodne powietrze.

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi czy mogę to zaślepić albo może jakiś inny sposób żeby coś z tym zrobić?

 

pozdrawiam

 

Nie prościej założyć kratkę z żaluzją (otwierana i zamykaną przez pociągnięcie sznurka)? Mam kilka takich i jest OK. Będzie potrzeba otwarcia, to otworzysz.

Ps. Kratki wentylacyjne w zabudowie kominka mam identyczne. Górna Ci trochę odłazi (ja podkleiłem ją Sika Flex-em (crystal clear), został po budowie.

Edytowane przez wg39070
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach