D4V3 15.03.2020 15:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2020 (edytowane) Witam wszystkich, To mój pierwszy post i z góry przepraszam jeśli dubluje temat, który już był. Zastanawiam się nad otworzeniem działalności gospodarczej. Chciałbym świadczyć proste usługi remontowe takie jak:- malowanie- wykończenie ścian (gładź, tynki)- proste zmiany w instalacji elektrycznej (np. przeniesienie gniazdka, montaż lamp)- składanie mebli- panele i glazura Czy do wyżej wymienionych usług potrzebuję jakiekolwiek uprawnienia, kwalifikacje lub licencje w świetle prawa? Z wykształcenia jestem informatykiem.Ktoś mi powiedział, że za brak posiadania uprawnień mogę mieć problemy.Z góry dziękuję za odpowiedźPozdrawiamDawid Edytowane 15 Marca 2020 przez D4V3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 15.03.2020 22:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2020 Do majstrowania przy instalacji elektrycznej wymagane są odpowiednie uprawnienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 15.03.2020 22:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2020 Do majstrowania przy instalacji elektrycznej wymagane są odpowiednie uprawnienia . 300zł za jednodniowy kurs i egazmin. Trudno o zawód w którym łatwiej uzyskać "papiery". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 16.03.2020 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 Wielu jest takich którym żaden papier nie pomoże. Nie czuli, nie czują bluesa i już tak pozostanie, ale partaninkę? Czemu nie!W każdej dziedzinie tak bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania