Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Przemrożona płyta fundamentowa z betony C30


java_ff

Recommended Posts

Wylano mi płyte fundamentową z betony C30. Po 4 dniach przyszedł mróz ok -18C

Teraz po 7 dniach oglądam płytę i widzę, że górna warstwa ok 1 milimetr odchodzi jak kora z drzewa.

Można ją zerwać bez wysiłku. Pod spodem jest beton, który mogę skrobać jak chudziaka. Skrobię sobe paznokciem i sie sypie, wyrywam kamyki itp.

Nie znam się ale żelbeton kojarzy i się z czymś ekstra twardym a to przypomina piaskowiec.

Ekipa twierdzi, że wszytko jest ok. I Jakby co to zfezują górę i doleją betonu C30.

Ale ja nie wiem co jest pod spodem, w środku czy z boku.

Nie wiem czy to skutki przemrożenia, czy może to nie jest beton C30 tylko cos gorszego

Co mam robić ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Firma wydała beton do lania kiedy zapowiadano mrozy? Były ulepszacze?

 

jeśli masz niezależnego kierbuda niech to obejrzy.

 

kiepsko to wygląda:

https://www.technologie-budowlane.com/Jak_rozpoznac_przemarzniety_beton_-1-1022-52.html

Edytowane przez Elfir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma wydała beton do lania kiedy zapowiadano mrozy? Były ulepszacze?

 

jeśli masz niezależnego kierbuda niech to obejrzy.

 

Firma wylała w środę a -18 przyszło w niedzielę. Jak się pytałem czy się nie boją mrozów to twierdzili 'będzie pan zadowolony'

Mieli to czymś przykryć ale chyba im się zapomniało. Do tego brzegi z xps im się rozjechały jak lali beton i teraz mam pieknie pofalowane brzegi.

Płyta jedyna w swoim rodzaju :)

Mam kierbuda. Jutro przyjdzie to obejżeć.

Edytowane przez java_ff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma wylała w środę a -18 przyszło w niedzielę. Jak się pytałem czy się nie boją mrozów to twierdzili 'będzie pan zadowolony'