miciaj86 05.03.2021 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 Witam. Jestem tu nowy i zielony w temacie. Mój projekt https://www.tooba.pl/projekt-domu-Groszek-2-TEA-495?gclid=Cj0KCQiAhP2BBhDdARIsAJEzXlFDKwcjTtYlSOTKdltPmdboQ48P58GEWZLIoIze8j9Tz8dIalcoLp8aAqS-EALw_wcB# dom z poddaszem ok 80m2. Ep 24kwh. W projekcie gazowe lub paliwo stałe. Myślimy o elektrycznym maty panele lub Pc pw plus solary. Co byście mi polecił? W 2023 będę miał gaz jest opcja żeby 1 zime przepekac na elektryce a potem gaz. Ewent wstawić pięć na pelet a po latach zagazowac. Oczywiście nie chce wydać 50k na pompę i pv. Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
swierol 05.03.2021 18:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 Zmień izolacje na grubsze, podłogowka z kołem elektrycznym. Jak się okaże że nie jest tak źle z kosztami to możesz tak zostawić. Jak będzie gaz zawsze możesz na niego "przejść". Jak jest gaz w perspektywie to o pompie bym zapomniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 05.03.2021 18:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 Za dwa lata gaz uwolnią i dawaj 100% do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 05.03.2021 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 Za dwa lata gaz uwolnią i dawaj 100% do góry. I ludzie seryjnie przerzucą się na gaz w butlach mniejszych i większych, zmienią sprzedawcę (jak z prądem) albo zmienią kuchenki na elektryczne a ogrzewanie na PC, pellet czy kocioł elektryczny. Więc spółki gazowe sobie na to nie mogą pozwolić, bo stracą klientów a przy znacznych kosztach stałych utrzymania sieci będą wtedy musieli dalej podnosić ceny, kolejni klienci odejdą i w końcu jeszcze przed zakazem palenia wszelkimi paliwami kopalnymi zbankrutują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania