Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Powietrzna pompa ciepla Galemet do grzejnikow

mlody90x

Recommended Posts

Witam ponownie. Chciałbym zapytać doświadczonych forumowiczów czy istnieje możliwość podłączenia powietrznej pompy ciepła do grzania cwu. Tak żeby grzała mi latem grzejnik łazienkowy. ( ten na ścianie. ) odległość z kotłowni to zaledwie 2.5-3m Jakieś obejście. Wstawienie trójnika odcięcie od kotla i podłączenie do zbiornika z cwu. Coś w tym stylu. Nie znam się sam nie będę tego robił. Ale chciałbym się zorientować czy wogle to jest możliwe. Galmet basic 200 l

Znalazłem w instrukcji sterownika coś takiego.."Istnieje możliwość podłączenia pompy cyrkulacyjnej – w tym miejscu menu użytkownik po aktywowaniu pompy

cyrkulacyjnej (zaznaczenie ikony Pompa aktywna) ma możliwość ustawienia poszczególnych parametrów pracy tej pompy

– czas pracy, czas przerwy oraz godziny a także dni tygodnia w których pompa może być aktywna"

W takim grzejniku jest około 3 l wody. + pex 3m także liczmy 1l . Ustawiłbym ze rano i wieczorem po kąpieli na jakieś 1-2 h żeby wysuszec ręczniki ewentualnie przed kąpielą dzieci trochę podgrzać pomieszczenie. Myślisz że woda mocno się wystudzi ?

Cyrkulacja odpada. Jeśli nie ma wężownic - trzeba sobie darować od razu.

Najprościej jeśli są 2 wężownice. Bywa tak, że dolna jest podłączona do kopciucha i w zimie grzeje c.w.u. Górna jest przewidziana do solarów. Jeśli nie ma solarów to można podłączyć w obieg z grzejnikiem (grzejnikami), ale nie wiem czy tak na prawdę ma to sens.

Jeśli jeszcze nie masz jeszcze PC do grzania c.w.u to czy nie zainwestować od razu w PC PW.

Ogrzeje dom i ciepłą wodę.

Jak masz Galmeta to być może za kilka lat zacznie przeciekać - taki jest ich urok.

Ze swej strony życzę Ci by jednak się nie popsuł...

Cyrkulacja odpada. Jeśli nie ma wężownic - trzeba sobie darować od razu.