Daniel1991 18.01.2022 18:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2022 Witam wszystkich jestem na etapie kończenia budowy domu jednorodzinnego i niebawem wchodzi Cieśla. I jaka papę byście proponowali aby położyć na dach Dach jest kopertowy, kąt nachylenia z tego co dobrze pamiętam ok 35st, pełne deskowanie w przyszłości będzie blachodachówka na nim, a mi zależy Aby taka papa wytrzymała ok 2lat. Bo za ok 2-3lata pokryje blachę. Cieśla ogólnie doradza abym szukał w osnowie z włókniny poliestrowej. Myslalem o takiej papie https://www.castorama.pl/papa-zgrzewalna-wierzchniego-krycia-nexler-optimum-pye-pv250-s52h-7-5-m2-id-1144985.html?store=8062&exactc=7b548adcd9a73a19fecbfd33750c36b8&keyword=pla_LIA_pm&gclid=CjwKCAiA55mPBhBOEiwANmzoQuiXc-zVdk5b67kfvA2db3Zzy8Nu70ubBbn_jSpvGYL_i6t8n4nhihoCoA0QAvD_BwE Prosiłbym o pomoc w tej sprawie bo z zawodu jestem elektrykiem, a nie Cieśla i całkowicie się na tym nie znam. dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania