Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

stolik - zycie na nowo;)


LadyKiller

Recommended Posts

Cześć wszystkim :)

liczę bardzo na Waszą pomoc, ponieważ jestem w tym temacie "zielona".

 

Otóż kupiłam stolik, który okazał się totalnie nie trafionym zakupem. Bo sprzedający wysłał mi "ładne zdjęcia", a w rzeczywistości okazał się wtopą :( :bash:

 

I teraz pytanie. Czy taki blat można potraktować papierkiem ściernym, drobnym? i ręcznie go wyczyścić, żeby pozbyć się tych wybrzuszeń, a potem dać na to jakąś nową, ładną okleinę? czy jakoś inaczej się za niego zabrać?

Mimo wszystko chce mu dać nowe życie, a nie kupować kolejny.

liczę na konkretne podpowiedzi :)

 

U dołu zdjęcie stolika:(tak, te plamy to "wybrzuszenia", które właśnie chciałam potraktować papierem ściernym.

 

316229105_2255431277971556_7387666530511410999_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stolik jest zrobiony z płyty czy z tektury? Jeśli z płyty, to szlifierkę oscylacyjną, drobny papier i jedziesz do równego. Jeśli jednak z tektury, to słabo to widzę. Zawsze możesz też coś pokombinować i np. przykleić na niego drewniane okręgi i na to położyć szybę lub coś w tym stylu. Sprawdź sobie dział inspiracji firmy EGA, niby to hurtownia narzędzi, ale mają fajne pomysły na różne modernizacje i przeróbki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stolik jest z płyty. Dokładnie to takie stoliki z IKEA. faktycznie, teraz na stronie widzę że 50zł. kosztuje nowy :( zależało mi bardzo by był składany, aby go chować kiedy nie jest potrzebny.

no nic, zobaczę ile wyjdą mi materiały, choć z tego co widziałam to okleina ok. 30zł.

pomyślę czy faktycznie warto się w to bawić.

dziękuję bardzo za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku