bialoczarny1 12.01.2023 18:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2023 Dzień dobry,Na początku wspomnę że jestem kompletnie zielony w tym temacie.W nowo budowanym domu mam 5 rolet na parterze i 6 rolet na piętrze.Chciałbym przy rozprowadzaniu instalacji na parterze wykonać że tak powiem centralny włącznik i wyłącznik rolet osobno na parter i piętro gdzieś w przedpokoju by nie zamykać każdej rolety osobno.Podejrzewam że trzeba będzie sprowadzić wszystkie przewody od rolet do jednego miejsca jednak co dalej? Czy są może jakieś specjalne centralki?Z góry dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arwz 21.01.2023 09:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2023 Spawę możesz rozwiązać czysto elektrycznie, tj. odpowiednio połączyć.Albo skorzystać np. z jakiejś automatyki. Od bardzo prostych na stycznikach do "ynteligentych" jak np. Grenton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
K-DOM_Instalacje 01.04.2023 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2023 Przede wszystkim zastosuj pogłębiane puszki z miejscem na jakiś sterownik. Wtedy nawet przy doprowadzeniu do puszek tylko zasilania rolet jesteś w stanie poprzez sterowniki zrealizować takie sterowanie z przycisku lub aplikacji w telefonie. Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pdothash 04.04.2023 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2023 Spawę możesz rozwiązać czysto elektrycznie, tj. odpowiednio połączyć. Co więcej, można to tak połączyć, że będzie możliwość sterowania zarówno każdą roletą z osobna jak i wszystkimi na raz. Generalnie otwieranie i zamykanie rolet sprowadza się do zwierania przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania