MiroMirek 24.01.2023 17:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2023 (edytowane) tak wygląda obudowa (przykład jednego z wkrętów) jednostki zewnętrznej PC Mitsubishi po około 2 latach ( jednostka zewnętrzna stoi pod sporym okapem dachu więc jest sporo chroniona). Kolejny raz zgłoszona reklamacja, Tak mnie zastanawia czy taka jakość urządzeń trafia także do Niemiec, Francji... ? PC kosztowała sporo, zainwestowałem w jakość i markę producenta ale chyba błąd , z obudowy jednostki spływa rdza Edytowane 24 Stycznia 2023 przez MiroMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz197710 03.02.2023 20:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 Nie wierzę w to co czytam Człowieku nowe auta rdzewieją a ty składasz reklamację bo srubka zardzewiała? Czego oczekujesz że ci ktoś ją przyjedzie wymienić? Oni tam muszą mieć niezły polew z ciebie Piszesz ze nie polecasz to nie ważne że pompa działa 2 lata bez awaryjnie pompa ale śruba pokryła się rdzą jak mogła? Współczuję im takiego klienta i boże broń abym ja na takiego nigdy nie trafił W aso też zgłaszałeś że ci śrubka rdzewieje w aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz197710 04.02.2023 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 No nie spodziewałem się po tobie innych wnioskówMożna tylko współczuć sprzedającemu i serwisowiI dla twojej wiadomości nie jestem handlarzem tylko usługodawcąZa kilka miesięcy kończy ci się gwarancja i cie oleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rrrrrrr 04.02.2023 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 Cyżby taki przedsiębiorca pt gwarancja do bramy i się nie znamy a w czasie gwarancji stajemy na głowie by się wyślizgać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
goguś1719517740 04.02.2023 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 Trzeba było haiera kupić tam nic nie rdzewieje i też działa bezawaryjnie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz197710 04.02.2023 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 Może on mieszka w jakiś nadmorskich rejonach wtedy wszystko zardzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
goguś1719517740 04.02.2023 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 tu akurat bym polemizował - moja PC jest naprawdę cicha, z 5-6 metrów praktycznie nie słychać jednostki zewnętrznej, natomiast sąsiad ma Haiera i jest bardzo głośna - stoi około 25 metrów od mojego ogrodzenia i jak ostatnio były większe mrozy to w pierwszej chwili nie wiedziałem co tak hałasuje a to właśnie ten Haeier. Sąsiad instaluje te PC to zakładam ma poprawną instalację. Co tam hałas ale śrubki przynajmniej nie rdzewieją pompa ma grzać to grzeje a że buczy no cuż taki urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mareks77 05.02.2023 08:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 (edytowane) no cóż argumentów Ci brakło ? , nie wiem jaką usługę świadczysz ale z powyższego wnioskuję raczej nie PC, słabo się znasz, z reguły producenci dają gwarancja na PC na 5 lat. Z regóły to jest 2 - 3 lata i nieliczni dają 5, oczywiście przy zachowaniu terminarzu przeglądów. Czasem gwarancja na pompę ma 24 lub 36 miesięcy natomiast na sprężarkę 60m-cy. Czy w pakiet gwarancyjny wchodzi lakier, perforacja obudowy? Sądzisz że z powodu jednej zardzewiałej śrubki przyjedzie serwis i wymieni całą obudowę czy też tylko wykona zaprawkę. To jasne że poczekają aż pompa ulegnie awarii i wtedy zrobią kompleksowo........ no fakt.... mogli by chociaż odpowiedzieć na zgłoszenie Ale od razu wielkie słowa o przedsiębiorcach wykorzystujących maluczkich klientów. Czy naprawdę nie uważasz, nie uważacie że zgłaszanie zardzewiałego wkręta to lekka przesada. Po pierwsze to za gwarancję odpowiada sprzedawca Poza tym zamieszczę jeden punkt z gwarancji Mitsubishi. Warunkiem obowiązywania gwarancji jest wykonywanie co najmniej 2 razy w roku odpłatnego przeglądu konserwacyjnego, który może być zrealizowany tylko przez Autoryzowaną Firmę Instalacyjną. Okres pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy, przy czym pierwszy przegląd powinien zostać zrealizowany nie później niż w ciągu 7 miesięcy od uruchomienia Urządzenia. W razie niezrealizowania przeglądu konserwacyjnego w wymaganym terminie, gwarancja wygasa z upływem terminu na jego wykonanie. Przegląd oczywiście kiedyś był bo instalator zapomniał przykręcić do końca ową śrubkę, ale czy śrubka i obudowa zardzewiała przez 5 miesięcy, czy po prostu gwarancja się skończyła i kupujący krzyczy teraz na forum aby dać upust swojemu nieszczęściu, bo przy następnym przeglądzie instalator na pewno wymienił by wkręt oraz przeczyścił obudowę. Edytowane 5 Lutego 2023 przez Mareks77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 05.02.2023 14:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 Z jednym się zgodzę. Tak nie powinny wyglądać wkręty w "przerośniętym klimatyzatorze" w cenie małego samochodu. Jednak już powyższe wywody co do "odszkodowania" przyznanego przez sąd wg mnie zbyt daleko idące. Pewnie nie masz praktycznego doświadczenia z sądami i ich wyrokami więc piszesz to, co się tobie wydaje. Tak samo nie jest prawdą (ogólną), że to producent daje gwarancję na produkt. Może w tym przypadku tak jest ale nie jest to wcale oczywiste.Proponuję trochę uspokoić emocje bo nie są one dobrym doradcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mareks77 05.02.2023 14:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 już to opisałem ale widać nie doczytano - z tego co mi ustnie przekazano prawdopodobnie do wymiany będzie element obudowy co pewnie jest wynikiem złej jakości blachy ... OK.....W trzeciej wiadomości która była odpowiedzią dla innego użytkownika wspomniałeś że element obudowy zostanie wymieniony, kompletnie pokręciłeś, jeżeli już to gwarancję na urządzenie daje producent, doczytaj proszę w/w ustawę , którą powyżej przytoczyłem ... Napisałem że za gwarację czyli jej realizację odpowiada sprzedawca więc w tym względzie nic nie pokręciłem. Zresztą w karcie jest o tym zapis: "Obowiązki Gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Sprzedawca Urządzenia, który posiada aktualny status Autoryzowanej Firmy Instalacyjnej, który dokonał montażu i uruchomienia" Czytaj pełnym zdaniem bo do poziomu czepiania się sformowań lub konkretnych wyrazów staram się nie schodzić. Czas na naprawę gwarancyjną powinien być określony w karcie gwarancyjnej. Jeżeli go nie wskazano – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, czyli w przypadku przekroczenia terminu lub gdy go w ogóle nie podano mam prawo wynająć inną firmę a adresatowi reklamacji wysłać fakturę do zapłacenia... . Masz prawo więc jeśli nie możesz dalej znieść owej zardzewiałego wkrętu lub wadliwego zabezpieczenia obudowy objawiajacego się rudym nalotem wokół otworu na wkręt to tak zrób. nie bardzo rozumiem, konsument ma prawo dbać o swoje prawa a forum jest po to aby miedzy innymi informować zainteresowanych o słabych produktach oraz o prawach konsumentów, poczytaj może bardziej forum to pewnie znajdziesz spore grono "zadowolonych" z firm budowalnych, wykonawców, producentów AGD, pomp ciepła ...etc, etc . Ja nadal nie rozumiem skąd w Tobie tyle zawziętości. Rozumiem ze w kontaktach z usługodawcami i sprzedawcami masz złe doświadczenia ale nie uogólniaj ładując wszystkich do jednego kotła, przy okazji szkalując na forum dobre imię Bogu Ducha winnego producenta który tam gdzieś w Tokyo nie ma zielonego pojęcia o problemie @MiroMirka A teraz ostudź trochę swoje emocję spróbuj na chłodno stanąć z boku owej dyskusji i abstrahując od tematu reklamacji napisz, dlaczego aż tak uwziąłeś się na producenta pompy? Kosztowała 2 razy drożej od Haiera sąsiada a jego nie rdzewieje? Czy może problem leży jednak po Twojej stronie bo jakimś dziwnym trafem nie przyjmujesz do wiadomości że wadliwa obudowa jednak zostanie wymieniona tylko ważniejsze jest dla Ciebie przestrzeganie tych 14 dni na wymianę. Masz te wszystkie regułki z prawa konsumenta oczywiście w małym paluszku z tym że to wcale nie jest tak że ktoś chce Cię zaraz zrobić na szaro i wyślizgnąć się z realizacji zobowiązań reklamacyjnych. Czy naprawdę nie możesz poczekać kilku tygodni miesięcy dłużej. Nie ważne jest że firma która to sprzedała i zamontowała robi co może ale w związku z wojną na wschodzie i zakłóconymi łańcuchami dostaw ma związane ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 05.02.2023 16:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 Zgodnie z nowym prawem (od 01/01/2023) Nie czytałem ustawy ale zazwyczaj prawo nie działa wstecz więc "nowe prawo" w tym przypadku raczej nie ma zastosowania. Do tego gwarancja (a o niej cały czas wspominasz) rządzi się swoimi prawami (czyli warunkami gwarancji opisanymi w umowie gwarancyjnej) i nie mają do niej zastosowanie terminy ustawowe. Ale to temat rzeka dla prawników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 05.02.2023 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 tak wygląda obudowa (przykład jednego z wkrętów) jednostki zewnętrznej PC Mitsubishi po około 2 latach ( jednostka zewnętrzna stoi pod sporym okapem dachu więc jest sporo chroniona). Kolejny raz zgłoszona reklamacja, Tak mnie zastanawia czy taka jakość urządzeń trafia także do Niemiec, Francji... ? PC kosztowała sporo, zainwestowałem w jakość i markę producenta ale chyba błąd , z obudowy jednostki spływa rdza [ATTACH=CONFIG]463412[/ATTACH] No i MiroMirek nagle zmienił zdanie i na "wielkie odszkodowanie przyznane przez sąd" przestał liczyć. Czyżby dostał informację od sprzedawcy lub producenta o prawnych aspektach pisania takich postów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 05.02.2023 16:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 (edytowane) No i MiroMirek nagle zmienił zdanie i na "wielkie odszkodowanie przyznane przez sąd" przestał liczyć. Czyżby dostał informację od sprzedawcy lub producenta o prawnych aspektach pisania takich postów? nie zmieniłem zdania, fakty są oczywiste i widoczne na zdjęciu. Reklamacje są formalnie zgłoszone. Reklamacja na zardzewiałą obudowę już raz była pozytywnie załatwiona (czyli była istotna:)) ale problem ponownie wrócił i to jest ponownie zgłoszone reklamacją. Jeżeli usterka nie zostanie definitywnie wyeliminowana we właściwym czasie i/lub rozpadnie się obudowa sprawa zostanie skierowana do odpowiedniej instytucji. Natomiast doszedłem do wniosku, że ten wątek nie wnosi już nic nowego a poszedł właściwie od początku w nieistotnym dla sprawy kierunku. PC jest regularnie i zgodnie z warunkami gwarancji przeglądana - pozostało jeszcze 3 lata gwarancji. Nie wiem jak inni ale ja szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze (jak mówią anglosasi " pieniądze nie rosną na drzewach") i zamierzam reklamować każdą usterkę urządzenia. edit; minęło parę godzin i co ciekawe już parę osób podziękowało za informację o nowym prawie o ochronie konsumentów Edytowane 5 Lutego 2023 przez MiroMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 05.02.2023 17:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 Po co obudowę wymieniać należy całą pompę wymienić bo na sprężarce też może pojawi lub pojawiła się rdza. A na śmigle jest już spora ilość kurzu i wszelkiego rodzaju robactwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 11.03.2023 11:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 nie zmieniłem zdania, fakty są oczywiste i widoczne na zdjęciu. Reklamacje są formalnie zgłoszone. Reklamacja na zardzewiałą obudowę już raz była pozytywnie załatwiona (czyli była istotna:)) ale problem ponownie wrócił i to jest ponownie zgłoszone reklamacją. Jeżeli usterka nie zostanie definitywnie wyeliminowana we właściwym czasie i/lub rozpadnie się obudowa sprawa zostanie skierowana do odpowiedniej instytucji. Natomiast doszedłem do wniosku, że ten wątek nie wnosi już nic nowego a poszedł właściwie od początku w nieistotnym dla sprawy kierunku. PC jest regularnie i zgodnie z warunkami gwarancji przeglądana - pozostało jeszcze 3 lata gwarancji. Nie wiem jak inni ale ja szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze (jak mówią anglosasi " pieniądze nie rosną na drzewach") i zamierzam reklamować każdą usterkę urządzenia. edit; minęło parę godzin i co ciekawe już parę osób podziękowało za informację o nowym prawie o ochronie konsumentów wracam do tematu podsumować wątek, reklamacja oczywiście została uznana, wczoraj po paru tygodniach oczekiwania wymieniono zardzewiały element obudowy jednostki zewnętrznej PC, po czasie okaże się czy problem został definitywnie wyeliminowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
a.gwozdz 11.03.2023 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Podsumuję to tak że życzę wszystkim takich 'problemów' z PC, niedawno znajomemu szlag trafił PC poszedł wymiennik w jednostce wew. i zalało sprężarkę ...... już po gwarancji - chyba 7 lat PCFachowcy przyjeżdżali i 'odpowietrzali' instalację CO bo ciśnienie rosło ....... W międzyczasie czytałem o kilku identycznych przypadkach na innych forach - różni producenci PC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 11.03.2023 20:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 wracam do tematu podsumować wątek, reklamacja oczywiście została uznana, wczoraj po paru tygodniach oczekiwania wymieniono zardzewiały element obudowy jednostki zewnętrznej PC, po czasie okaże się czy problem został definitywnie wyeliminowany. Co to za problem z dupy... Ja wiem jak cię potraktuje serwis/montażysta/naprawiacz po gwarancji jak będziesz potrzebować NAPRAWDĘ pomocy... przypomina mi się reklama "sprajta" - serdecznie ci życzę takiej lekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 11.03.2023 21:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 (edytowane) Co to za problem z dupy... Ja wiem jak cię potraktuje serwis/montażysta/naprawiacz po gwarancji jak będziesz potrzebować NAPRAWDĘ pomocy... przypomina mi się reklama "sprajta" - serdecznie ci życzę takiej lekcji. prezentujesz poziom analogiczny jak to twoje logo... żadna porządna firma nie obawia się reklamacji, załatwia sprawę i przeprasza Klienta, że sprawiła mu problem. Problem z reklamacjami mają wszelkiej maści cwaniaczki. Edytowane 11 Marca 2023 przez MiroMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 11.03.2023 21:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Gdyby sprawa znalazła się w sądzie to nie miałbyś żadnych szans. Korozja otworu w który wkręca się wkręt, jprdl Dobra wola producenta/dystrybutora spowodowała że postanowili w ten sposób załatwić sprawę żebyś przestał "cuchnąć" na forach. Problem z dupy, a hałas jakby chodziło o ludzkie życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 11.03.2023 21:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 (edytowane) Gdyby sprawa znalazła się w sądzie to nie miałbyś żadnych szans. Korozja otworu w który wkręca się wkręt, jprdl Dobra wola producenta/dystrybutora spowodowała że postanowili w ten sposób załatwić sprawę żebyś przestał "cuchnąć" na forach. Problem z dupy, a hałas jakby chodziło o ludzkie życie... utwierdzasz mnie w przekonaniu, że Twoje logo koreluje z poziomem Twojej ogłady. Zdecydowanie masz odpowiednie logo ))). Edytowane 11 Marca 2023 przez MiroMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.