Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Monitoring dla początkującego


Recommended Posts

Cześć,

 

Potrzebuje pomocy w doborze materiałów do instalacji kamer IP. Jestem początkujący ale spróbuje sam to wszystko zamontować i skonfigurować.

 

Mam pociągnięte kable internetowe (tzw. skrętka 8 żyłowa) w 4 rogach elewacji. Chciałbym tam zainstalować 4 kamery z podłączeniem do routera i z możliwością rejestracji obrazu i zdalnego podglądu. Będę wdzięczny za odpowiedź na pytania.

 

1. Czy kamery Dahua IPC-HFW1230S-0360B-S5 będzie dobry wyborem? Jeśli nie to czy coś będzie lepszego w cenie do 250 PLN za kamerę

2. W jaki sposób skonfigurować aby kabel 8 żyłowy zapewniał napięcie i komunikacje? Czy są jakieś gotowe przejściówki/porty czy muszę bawić się lutownicą?

3. W routerze mam wolne tylko 1 wejście LAN w jaki sposób podzielić to na 4 kamery

4. Czy musze nabyć rejestrator z dyskiem czy mogę uzyć laptopa? Jak to podłączyć wraz z kamerami?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Potrzebuje pomocy w doborze materiałów do instalacji kamer IP. Jestem początkujący ale spróbuje sam to wszystko zamontować i skonfigurować.

 

Mam pociągnięte kable internetowe (tzw. skrętka 8 żyłowa) w 4 rogach elewacji. Chciałbym tam zainstalować 4 kamery z podłączeniem do routera i z możliwością rejestracji obrazu i zdalnego podglądu. Będę wdzięczny za odpowiedź na pytania.

 

1. Czy kamery Dahua IPC-HFW1230S-0360B-S5 będzie dobry wyborem? Jeśli nie to czy coś będzie lepszego w cenie do 250 PLN za kamerę

2. W jaki sposób skonfigurować aby kabel 8 żyłowy zapewniał napięcie i komunikacje? Czy są jakieś gotowe przejściówki/porty czy muszę bawić się lutownicą?

3. W routerze mam wolne tylko 1 wejście LAN w jaki sposób podzielić to na 4 kamery

4. Czy musze nabyć rejestrator z dyskiem czy mogę uzyć laptopa? Jak to podłączyć wraz z kamerami?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

Łukasz