Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jaki klimatyzator kanałowy do pokoi na poddaszu


Recommended Posts

Witam.

 

Chciałbym zamontować u siebie na poddaszu klimatyzator lecz niestety jestem w tym temacie zielony.

Na poddaszu znajdują się 3 pokoje i łazienka. W lecie nie można tam wytrzymać z gorąca a otwieranie okien nic nie daje. Myślałem nad zamontowaniem na strychu nad pokojami klimatyzator kanałowy. Po przemyśleniach zwykły klimatyzator montowany np w korytarzu odpada bo nie zda egzaminu.

 

Łącznie wszystkie pomieszczenia mają około 150 m3.

Jeśli bym taki klimatyzator kałowy zamontował na strychu byłby zaraz nad pokojami wiec przewody od 1,5m do 3 m by wystarczyły jedynie do łazienki około 5 m.

Czy do 2500 zł zakupie taki klimatyzator wraz z przewodami co by wyrobił na te 150 m3?

Co myślicie o takim Klimatyzator kanałowy Lg CB09L ? Czy ten klimatyzator jest kompletny wraz z przewodami ? Mogę go zamontować samemu po czym zwołać kogoś żeby tylko podpiął i odpalił ?

Ile taka klima pobiera prądu miesięcznie w gorące lato ?

I jak to wygląda z serwisem ? trzeba wołać kogoś i płacić żeby czyścił ?

 

Podzielcie sie waszymi opiniami.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dwaipół tego nie zrobisz nawet sam.

Cena 2200 za ten LG to tylko za jednostkę wewnętrzną, do tego potrzebny jeszcze agregat (j. zewnętrzna) + materiały.

Małej klimy nie musisz obowiązkowo serwisować płatnie (przez Fgazowego serwisanta), rezygnując z rozszerzonej gwarancji możesz robić to sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kanałówkę nawet najsłabszą musisz wybulić co najmniej 4 tys i to z hakiem , jedynie jakaś używka ale tak małej nie spotkałem , są tylko takie byki po ponad 10kw jako używane oczywiście , sam się zastanawiam że żadna firma nie chce wypełnić luki rynkowej z małymi kanałówkami rzędu 2,5 -3,5 kw a zaczynają od 5kw dopiero .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach