Wlodi 24.12.2020 13:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 Cześć, za chwilę kupuję mieszkanie od dewelopera, gdzie według projektu jest oddzielna łazienka 4,5m2 i WC 1,5m2 i mam dylemat czy tak zostawić, czy też połączyć te dwa pomieszczenia w jedno. Czytałem kilka tematów o wadach i zaletach obu rozwiązań i pozostawienie rozdzielonych wydaje się być lepszą opcją, ale nie mam doświadczenia w tych sprawach i postanowiłem poszukać pomocy tutaj. Mieszkanie ma 56 m2 i jestem kawalerem, więc jedna łazienka wystarczy. Z drugiej strony jak założę rodzinę, to może brakować drugiego WC. Zastanawiam się, czy mając 6m2 jest tu miejsca na dwa pomieszczenia, czy w tym WC ataku klaustrofobii ktoś nie dostanie . Być może połączyć to i dać tam np. wannę, albo po prostu mieć większą łazienkę? Co byście doradzili - łączyć, czy zostawić? Będę wdzięczny za każdą opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 24.12.2020 14:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 To nie jest oddzielna łazienka, a drugi kibel. Zostawić tak jak jest. Co dwa kible to nie jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 25.12.2020 02:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2020 Nie łączyć! Dwa osobne to wygoda, docenisz kiedyś gdy jeden będzie ktoś tulił po sylwestrze a ty nie będziesz musiał sikać z balkonu lub do zlewu. Albo do akwarium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lew2 01.01.2021 21:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2021 Tak jak kolega napisał wyżej. Zostawić osobno dodatkowy WC. Choćby jak przyjdą goście. Jeden może być np. pod gości, a drugi Twój prywatny. Wcześniej czy później w tym domu pojawi się więcej osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania