Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pytanie o sensowne rozwiązanie z jedną kamerą


Recommended Posts

Jestem zupełnie zielony, jeśli chodzi o systemy alarmowe, ale jestem po SSZ i teraz mam wykonywane tynki.

Wkrótce dom będzie miał dostęp do internetu. Skoro nie mieszkając jeszcze przez najbliższy rok i tak będę płacił abonament internetowy, to chciałbym go jakoś pożytecznie wykorzystać i zamontować jakąś kamerę, dzięki której mógłbym mieć podgląd na żywo (również w nocy) i ewentualnie nagrywać obraz w pętli na dysk.

Nie wiem, czy należałoby taką kamerkę zamontować na kominie z widokiem 360 stopni (np. obrotowa, ale taka raczej nie obejmie widoku tuż obok domu), czy może skierowana bardziej na front, a może na tył?

W sumie wschód i południe jest ogrodzone. Został tylko zachód i północ (front). Może zatem coś szerokokątnego w narożniku północno-zachodnim?

Może ktoś coś doradzi?

 

IMG_20201022_172223a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma służyć sprawdzeniu, czy ktoś niepowołany nie kręci się po działce lub nie próbuje wejść do środka. Albo już po fakcie - kto wtargnął na teren.

 

W takim przypadku sprawdziła by się kamera obrotowa z czujnikiem ruchu. Mamy taka taką zamontowana w pracy i śledzi każdego kto wejdzie czy porusza się po placu. zresztą można ją zaprogramować różnie wg potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki to konkretnie model macie?

 

Szczerze nie wiem bo to wynajęta firma zakładała. W birze szef ogląda monitoring na tv i może tez ręcz ie sterować za pomocą joysticka. Acha, i jeszcze jedno, kamera jest zamontowana na maszcie bo 360 stopni obrót i cyfrowy zoom który tez można sobie wybiórczo zaprogramować albo ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku sprawdziła by się kamera obrotowa z czujnikiem ruchu.