Robinson74 23.06.2021 20:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Jestem zupełnie zielony, jeśli chodzi o systemy alarmowe, ale jestem po SSZ i teraz mam wykonywane tynki. Wkrótce dom będzie miał dostęp do internetu. Skoro nie mieszkając jeszcze przez najbliższy rok i tak będę płacił abonament internetowy, to chciałbym go jakoś pożytecznie wykorzystać i zamontować jakąś kamerę, dzięki której mógłbym mieć podgląd na żywo (również w nocy) i ewentualnie nagrywać obraz w pętli na dysk. Nie wiem, czy należałoby taką kamerkę zamontować na kominie z widokiem 360 stopni (np. obrotowa, ale taka raczej nie obejmie widoku tuż obok domu), czy może skierowana bardziej na front, a może na tył? W sumie wschód i południe jest ogrodzone. Został tylko zachód i północ (front). Może zatem coś szerokokątnego w narożniku północno-zachodnim? Może ktoś coś doradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 23.06.2021 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 A czemu to ma służyć? Jak czy był kurier czy o której przyszedł wykonawca - to skieruj na furtkę. Jak z wewnątrz, to będzie tańsza kamerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robinson74 23.06.2021 20:48 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 To ma służyć sprawdzeniu, czy ktoś niepowołany nie kręci się po działce lub nie próbuje wejść do środka. Albo już po fakcie - kto wtargnął na teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robinson74 24.06.2021 13:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2021 A jaki to konkretnie model macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania