Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czym ocieplić nadproża pod rolety integro

Recommended Posts

Mam cofnięte nadproża pod rolety integro (podtynkowe). Równo 5 cm. Czym teraz powinnam wypełnić tą przestrzeń, żeby zlicować nadproże z murem do zamontowania rolet? Majster radzi, że zwykły biały styropian wystarczy, aczkolwiek nie ukrywa też, że nie miał doświadczenia z cofniętymi nadprożami. Pytania mam takie:

1. Czy ten biały styropian jest w porządku czy powinno być cieplejszego? Jest jakiś sprawdzony produkt w markecie budowlanym do tego celu?

2. Czy płyty styropianu kupić równo 5 cm czy cieńsze np. 4 cm, żeby wszedł jeszcze klej?

Nie mam doświadczenia z tym, stąd wolę dopytać i podszkolić się, zanim majster zrobi po swojemu jak umie.

1. Czy ten biały styropian jest w porządku czy powinno być cieplejszego? Jest jakiś sprawdzony produkt w markecie budowlanym do tego celu?

2. Czy płyty styropianu kupić równo 5 cm czy cieńsze np. 4 cm, żeby wszedł jeszcze klej?

Jeśli styropian ma być pomiędzy roletą a nadprożem to jak najlepszy materiał izolacyjny, jeśli ma być przyklejony do skrzynki rolety to bez róznicy.

Mam cofnięte nadproża pod rolety integro (podtynkowe). Równo 5 cm. Czym teraz powinnam wypełnić tą przestrzeń, żeby zlicować nadproże z murem do zamontowania rolet? Majster radzi, że zwykły biały styropian wystarczy, aczkolwiek nie ukrywa też, że nie miał doświadczenia z cofniętymi nadprożami. Pytania mam takie:

Nie mam doświadczenia z tym, stąd wolę dopytać i podszkolić się, zanim majster zrobi po swojemu jak umie.

Daj styrodur 031, kleju w piance możesz dać nawet 5mm.

• 2 weeks później...
Jeśli styropian ma być pomiędzy roletą a nadprożem to jak najlepszy materiał izolacyjny, jeśli ma być przyklejony do skrzynki rolety to bez róznicy.