karolinawarzycha 16.07.2021 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 Mam cofnięte nadproża pod rolety integro (podtynkowe). Równo 5 cm. Czym teraz powinnam wypełnić tą przestrzeń, żeby zlicować nadproże z murem do zamontowania rolet? Majster radzi, że zwykły biały styropian wystarczy, aczkolwiek nie ukrywa też, że nie miał doświadczenia z cofniętymi nadprożami. Pytania mam takie: 1. Czy ten biały styropian jest w porządku czy powinno być cieplejszego? Jest jakiś sprawdzony produkt w markecie budowlanym do tego celu?2. Czy płyty styropianu kupić równo 5 cm czy cieńsze np. 4 cm, żeby wszedł jeszcze klej? Nie mam doświadczenia z tym, stąd wolę dopytać i podszkolić się, zanim majster zrobi po swojemu jak umie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PaRa 16.07.2021 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 1. Czy ten biały styropian jest w porządku czy powinno być cieplejszego? Jest jakiś sprawdzony produkt w markecie budowlanym do tego celu? 2. Czy płyty styropianu kupić równo 5 cm czy cieńsze np. 4 cm, żeby wszedł jeszcze klej? Jeśli styropian ma być pomiędzy roletą a nadprożem to jak najlepszy materiał izolacyjny, jeśli ma być przyklejony do skrzynki rolety to bez róznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania