Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

PGNiG taryfa 12T - odczyt odrzucony


Omega_WS

Recommended Posts

Witam, ma ktoś jeszcze problem z podaniem odczytu w taryfie 12T? Sprawa wygląda tak że w listopadzie złożyłem wniosek o zmianie taryfy od grudnia miałem mieć taką taryfę. Przez cały grudzień nic się nie zmieniło, początkiem stycznia napisałem do bok i taryfa wskoczyła. 20 stycznia podałem odczyt (Podano odczyt w bieżącym okresie rozrachunkowym. Dziękujemy) I za kila dni widnieje odczyt odbiorcy odrzucony. Napisałem do bok ale zero odzewu. Teraz mamy już luty i znowu mam możliwość podania odczytu i tak też zrobiłem dzisiaj. Oczywiście w między czasie musiałem zapłacić prognozowaną fakturę wystawioną do końca stycznia., Straszny burdel.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taryfę W-3.6, więc odczyt powinien być co 2 miesiące. Minęło 2,5 miesiąca i składam pismo dlaczego nie ma odczytu. Odpowiedź PGNiG:

 

"Informujemy, że sprawazostała zarejestrowana pod numerem XXX. Sprawa jest w trakcie realizacji, ponieważ jej zakres wymaga dodatkowejanalizy. Odpowiedzi udzielimy niezwłocznie po dokładnym zweryfikowaniu iwyjaśnieniu."

Co oni chcą analizować zamiast odczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie ma ludzi do odczytu? Słyszałem, że poczta kazała się zwolnić listonoszom i mieli powołać jakąś spółkę z której będą na nowo zatrudnieni czyli weryfikacja. Oczywiście kryteria nie znane. Skutek jest taki, że są miejscowości gdzie nikt nie roznosi listów. Polskiego Wała ciąg dalszy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa lokale, w których jest ogrzewanie gazowe. Taryfy T12 i wczoraj coś ebok zgłupiał przy podawaniu licznika - tzn. przyjął, ale system policzył mi zużycie za ostatni miesiąc nie jako różnicę pomiędzy odczytami ale pomiędzy ostatnim odczytem a stanem zerowym:)))

Poszedłem do biura PGNiG i gość sam był zdziwiony, twierdził, że nie wie skąd ten błąd. Tak więc chyba coś im dział IT maintenance szwankuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ma ktoś jeszcze problem z podaniem odczytu w taryfie 12T? Sprawa wygląda tak że w listopadzie złożyłem wniosek o zmianie taryfy od grudnia miałem mieć taką taryfę. Przez cały grudzień nic się nie zmieniło, początkiem stycznia napisałem do bok i taryfa wskoczyła. 20 stycznia podałem odczyt (Podano odczyt w bieżącym okresie rozrachunkowym. Dziękujemy) I za kila dni widnieje odczyt odbiorcy odrzucony. Napisałem do bok ale zero odzewu. Teraz mamy już luty i znowu mam możliwość podania odczytu i tak też zrobiłem dzisiaj. Oczywiście w między czasie musiałem zapłacić prognozowaną fakturę wystawioną do końca stycznia., Straszny burdel.

 

Mam taryfę 12T u siebie. Twój problem jest prawdopodobnie spowodowany tym iż najpierw należy uregulować wystawioną już prognozę a dopiero po tym okresie nastąpi obowiązywać zmieniona taryfa.

Nie wiem czy czasem na koniec miesiąca nie zostanie przeprowadzony odczyt rzeczywisty który będzie niejako podsumowaniem dotychczasowej taryfy.

Musisz wiedzieć że różne taryfy to różne stawki opłat abonamentowych

Po przesłaniu odczytu na fakturze będą prawdopodobnie dwa okresy rozliczeniowe pierwszy dotyczy odczytu rzeczywistego i drugi na nowy miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie ma ludzi do odczytu? Słyszałem, że poczta kazała się zwolnić listonoszom i mieli powołać jakąś spółkę z której będą na nowo zatrudnieni czyli weryfikacja. Oczywiście kryteria nie znane. Skutek jest taki, że są miejscowości gdzie nikt nie roznosi listów. Polskiego Wała ciąg dalszy?

 

Ty znów odpowiadasz bez czytania pytania? Mowa jest o wprowadzaniu odczytu. Ty swoje listonoszowi wprowadzasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Kolejny odczyt został odrzucony po kilku dniach. W poniedziałek rano dodzwoniłem się na infolinię, pani przyjęła zgłoszenie. Stwierdziła że odczyt został odrzucony bo nie wystawiła się faktura, coś tam przyjęła i że za kilka dni będzie faktura.

 

Dzisiaj łaskawie też przyjęli zgłoszenie które zrobiłem na eboku 2 tygodnie temu:

 

Sprawa jest w trakcie realizacji, ponieważ jej zakres wymaga dodatkowej analizy. Odpowiedzi udzielimy niezwłocznie po dokładnym zweryfikowaniu i wyjaśnieniu.

 

Także burdel straszny, mają problem żeby wystawić fakturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do burdelu to potwierdzam. U mnie odczyt był w połowie grudnia i do tej pory brak faktury. Dzwonię na BOK a tam, że oni widzą, że trwa wystawianie faktury od miesiąca i nic a co lepsze kazało się, że zniknął im gdzieś ten odczyt grudniowy. Podałem im go jeszcze raz i od dwóch tygodni cisza. Chyba zabawy ze zmianą taryf nie posłużyły ich systemowi. Aczkolwiek co dziwne u teścia przyszły normalnie faktury.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...